Preko spletnih orodij smo družbo OMV aktivno vpeli v uporabnikov vsakdan na način, ki dviguje všečnost, zaupanje in sporoča slogan blagovne znamke. V okviru lojalnostnih akcij pa predstavili izdelke, ki delujejo kot ključni motivator pogostejšega obiska bencinskih servisov in spodbujajo viralno širjenje komunikacijskih sporočil.
Vozniki, uporabniki modernih tehnologij, starosti 19-45 let
S spletnimi akcijami smo dodobra prevetrili obstoječe aktivnosti družbe. V okviru akcij Paddington, Aliseo, Grunding, Kappa in aktivnosti v Planici smo ciljne skupine aktivirali v nosilnih zgodbah lojalnostnih aktivnosti. Dosegli smo, da so se z izdelki zabavali in jih virtualno spoznavali, pri tem pa jih priporočali znancem in si jih, ne nazadnje, privoščili tudi v realnem okolju.
Uporabnike smo zabavali, pri tem pa vsakokrat upoštevali lastnost medija, ki je posredoval sporočilo.
Dosegli smo izjemen dvig izkaza lojalnosti družbi na ravni družbenih omrežij in pritegnili veliko tistih, ki so se udeležili nagradnih iger. V primerjavi s konkurenčnim tekmecem smo sorazmerno aktivirali veliko večji odstotek ciljne skupine (rezultati so poslovna skrivnost). Aktivnosti smo razširili med podružnice OMV v Nemčiji, Romuniji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.