Always on kampanja

Komunikacijska strategija

Skupina Eta Kamnik je z blagovno znamko Natureta vodilna blagovna znamka na področju vložene in zamrznjene prehrane. Kot hišna agencija skrbimo za celovito komunikacijo znamke Natureta.

Z implementacijo »Always on« strategije smo prenovili komunikacijske kanale, da na dnevni bazi učinkovito komuniciramo s ciljnimi skupinami.

Na podlagi analiz smo sprejeli strategijo, ki je pomenila odmik od klasične pojavnosti v valovih, s takorekoč dnevnim aktivnostimi.

Prepoznali smo potrebo po pomladitvi znamke, zato smo ohranili orodja, ki nagovorijo starejšo ciljno skupino, razvili pa nova, ki nagovarjajo mlajše. »Always on« strategija je v tem pogledu kar klicala po bolj intenzivni integraciji v on-line okolje.

Rezultati govorijo zase

Naj spletna trgovina 2022

403%

rast spletne prodaje

3200%

rast pov. dosega IG objave

71%

povečanje baze sledilcev

Spletna trgovina

Po metodi »Growth hack« smo kontinuirano izvajali spremembe in beležili, kaj prispeva k prodaji in kaj ne. Izboljševali smo uporabniško izkušnjo in dosegli izjemno 313 % rast spletne prodaje.

Nadaljnja testiranja so narekovala, da v celoto povežemo prej ločeni platformi - spletno stran in spletno trgovino, pa tudi številne izboljšave na področju uporabniške izkušnje. Lotili smo se celostne prenove uporabniškega doživetja.

Analizirali smo poti uporabnikov in definirali križne povezave med izdelki. Novo mrežno strukturo smo izrisali v mladostno in moderno grafično podobo, ki smo jo postavili na Wordpress in Woocommerce platformi, saj nam je ta omogočila investicijsko najbolj prijazno realizacijo, v ozadju povezano z orodjem za marketinško avtomatizacijo.
 

Sledili smo cilju dvigovanja prepoznavnosti Naturete med mladimi, predvsem na način dodajanja igrivosti, preko katere smo gradili zaupanje, sočasno pa ohranitvi pozicije med obstoječimi uporabniki.

Spletno trgovino smo smiselno prepletli v celostno zgodbo ustvarjanja potrebe, predlaganja rešitev, nakupa in postprodajnih aktivnosti. Kot velik doprinos smo prepoznali v križni povezavi med recepti in izdelki – vsak recept smo povezali z izdelki, ki so uporabljeni, da so bili ti le klik stran od nakupa.

Nagrade

Naj spletna trgovina in naj spletna stran za produktNetko 2022
Zlata nagradaWebsi spletni prvaki
Special kudos, Best UI, UX & innovationCSS design awards
Site of the dayBest CSS
Winner of the dayCSS reel

Vlagaj vase

Veliko pozornost namenjamo pridobivanju in upravljanju kontaktov (Leads) – od začetka sodelovanja z blagovno znamko Natureta smo številčno močno bazo kontaktov povečali za 71 odstotkov.

Pri tem uporabljamo dve poti – masovno preko nagradnih iger, namenjenih predvsem dvigovanju prepoznavnosti, in napredno, ko izluščimo kakovostne kontakte in z njimi sooblikujemo dolgoročni odnos.
 

Kot primer slednje velja vsebinska kampanja Vlagaj vase, ki v osnovi odstopa od primarne sporočilnosti blagovne znamke in uporabnike bogati z uporabnimi nasveti in smernicami osebne rasti, doseganja kariernih ciljev, ustvarjanja zdravih medosebnih odnosov in krepitvi ljubečega odnosa do lastnega telesa, prepleta pa se z recepti, primernimi za vsakodnevno eksperimentiranje v domači kuhinji s sezonskimi, lokalnimi in Naturetinimi izdelki.

Navedena strategija je vodila do kar 47 odstotne povprečne stopnje odprtosti.

100 let

Leto 2023 je v znamenju 100-letnice Ete Kamnik, ki upravlja z blagovno znamko Natureta.

V želji po kreiranju povezovalne niti vseh aktivnosti 100. obletnice smo oblikovali nov logotip, s katerim smo želeli ustvariti povezavo med obstoječim simbolom blagovne znamke in novo oznako za obeležitev 100-letnice. Vizualno je bilo potrebno poiskati harmonijo med znaki in predvideti njihovo delovanje na grafičnih materialih ter funkcionalnost ob skupnem pojavljanju z logotipom Natureta.

V procesu razvoja smo oblikovali več različic logotipa in sčasoma zasnovali linije, ki izhajajo iz izvirnega simbola blagovne znamke Eta Kamnik. Enodebelinske zunanje linije in tanjše notranje linije oblikujejo element lista, ki je, kot celotna osnovna struktura, sestavljen iz kroga. Ob tem smo združili dve prepoznavni barvi znamke: Eta rdečo barvo in zeleno barvo, ki je značilna za Natureto. Namen je bil ustvariti dovolj prepoznavne oblike, tako da logotip dobro deluje v vseh okoljih - enobarvnih, na barvnih ozadjih ter tako v tiskanih kot digitalnih medijih.

Ker smo vizualno jasno ločili simbol Ete in zapis 100 let, smo za razne podkampanje lahko uporabili tudi zgolj del logotipa oz. samo zapis 100 let.

100 naj ljubših

Ob tem markantnem jubileju smo zasnovali serijo zanimivih kampanj, ki jih je medsebojno povezovala zlata nit 100-letnice.

Leto smo začeli z množično aktivacijo “100 najljubših”, kjer so uporabniki izmed 100 Naturetinih izdelkov prek nagradne igre glasovali za svoje najljubše. Aktivacijo smo uspešno podprli še na družbenih omrežjih, z digitalnim oglaševanjem, citylighti in radijskimi oglasi.

Izkupiček 10 najljubših izdelkov smo nato v nadaljevanju uporabili v kreativnem “Naturetinem izzivu”, v katerem je sodelovalo 10 znanih kulinaričnih vplivnežev. Vsak je moral iz dodeljenega izdelka pripraviti eno tradicionalno in eno moderno jed, sledilce pa smo dodatno vpletli z glasovanjem za najboljšo izvedbo.

100 poklonov

Zgodbo Naturetinih “100 najljubših” smo pletli dalje in jo postopoma nadgradili v “100 poklonov”, pri čemer smo se navezali na Naturetin slogan “Hvala narava.” in se poklonili vsem, ki soustvarjajo blagovno znamko.

S serijo hvaležnih objav na družbenih omrežjih, digitalnimi oglasi, city lighti in aktivacijami pri največjih slovenskih trgovcih, samo se poklonili Naturetinim prepoznavnim kozarcem, starim oglasom, ljudem in njihovim bogatim zgodbam, kakovostnim sestavinam in starim recepturam, brez katerih Natureta ne bi bila to, kar je danes. 

Uporabniki so skozi omenjene kanale spoznali Natureto tudi v drugi, zabavnejši in zanimivejši luči, kar se je zrcalilo na visoki stopnji vpletenosti na družbenih omrežjih in pri sodelovanju v nagradnih igrah.

Izkupiček 10 najljubših izdelkov smo nato v nadaljevanju uporabili v kreativnem “Naturetinem izzivu”, v katerem je sodelovalo 10 znanih kulinaričnih vplivnežev. Vsak je moral iz dodeljenega izdelka pripraviti eno tradicionalno in eno moderno jed, sledilce pa smo dodatno vpletli z glasovanjem za najboljšo izvedbo.

Družbena omrežja

Začetka upravljanja družbenih omrežij Naturete smo se lotili z natančnim pregledom obstoječih vsebin in rezultatov ter pripravili povsem novo kreativno zasnovo in strategijo, ki je obetala zanimivejše vsebine za želene ciljne skupine.

S postopno implementacijo naših idej so slikovni in video materiali postajali vse bolj pisani, besedila bogatejša, vsebine pa polne informacij, ki so jih uporabniki z zanimanjem spremljali. S strateško implementacijo dodatnega finančnega spodbujanja objav, so objave dosegle več uporabnikov in močno dvignile njihovo vpletenost, s čimer so v nebo zrastle tudi številke sledilcev.

Sledenje trendom na družbenih omrežjih in poslušanje želja naših sledilcev nas je pripeljalo do snovanja inovativnih receptov in kreiranja kuharskih izzivov, pri čemer smo se povezali s številnimi znanimi kulinaričnimi ustvarjalci ter tako povečali ozaveščenost blagovne znamke in jo postavili na pulte kuhinj mlajših generacij.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!