ŽIVALI NISO DARILO

Dobrodelna kampanja

Komunikacijska strategija

V sodelovanju z 18 največjimi slovenskimi zavetišči, zavodi in društvi za zaščito živali smo zasnovali dobrodelno kampanjo s sporočilom: “Živali niso darilo.”

Kampanja je zaživela v decembrskem času, ko se številna zavetišča soočajo s povečanim povpraševanjem po posvojitvah živali, na žalost iz napačnih razlogov - živali v mnogih primerih služijo kot darila.

Kot take, posvojene živali prepogosto pristanejo nazaj v zavetiščih ali celo zapuščene na cesti ...

Naš cilj je bil razširiti sporočilo in ozavestiti misel, da živali niso primerno darilo, hkrati pa ponuditi alternativno rešitev za praznična obdarovanja.

Zasnovali smo digitalno kampanjo ter dosegli kar 142 neplačanih spletnih objav, ki so aktivno pozivale k obisku nove spletne strani z alternativno in inovativno rešitvijo generiranja idej za darila.

Rezultati govorijo zase
142

neplačanih spletnih objav

5500+

generiranih AI idej

6300+

reakcij, komentarjev in delitev na družbenih omrežjih

350 000

organskega dosega na družbenih omrežjih

Spletna stran z AI orodjem

Razvili smo novo spletno stran www.zivalinisodarilo.si, kjer smo poleg številnih uporabnih informacij, uporabnikom ponudili tudi inovativno rešitev za iskanje popolnih prazničnih daril.

S pomočjo orodij umetne inteligence (ChatGPT) smo ustvarili AI pomočnika, ki uporabnikom pomaga pri iskanju idej za obdarovanje. Z vnosom 4 podatkov orodje generira seznam 5 personaliziranih idej za izbranega obdarovanca, med katerimi pozivamo tudi k donaciji zavetiščem. 

AI generator idej za darila je v treh tednih uporabnikom pripravil več kot 5500 idej za obdarovanje, povprečna vpletenost uporabnikov na strani pa je znašala 70 %.

Na spletno stran smo naložili tudi obrazec za donacijo dela dohodnine dobrodelnim organizacijam ter darilni bon za donacije v imenu obdarovancev. S tem smo uporabnikom omogočili, da kljub donaciji v imenu obdarovanca lahko podarijo otipljivo darilo ter poenostavili postopek pridobivanja obrazca za dohodnino.

Digitalne objave

Za potrebe učinkovitega ozaveščanja smo oblikovali objave z vizuali živali, ki so bile generirane s pomočjo AI, spremljala pa so jih močna sporočila, ki pri uporabnikih vzbudijo čustva. Posledično smo dosegli visoke številke z vidika dosega, vpletenosti, deljenj in celo medijskih objav.

Poleg 24 objav v slovenskih medijih smo dosegli še neverjetnih 118 objav na družbenih omrežjih, ki so skupaj zabeležile:
 

  • skoraj 350 000 organskega dosega, 
  • več kot 5000 organskih reakcij in komentarjev,
  • več kot 1300 organskih delitev uporabnikov,
  • najuspešnejša objava pa je dosegla celo 650 organskih reakcij.

Največja posebnost kampanje je ta, da so bili vsi rezultati doseženi organsko, brez finančnih vložkov, razen našega predanega dela in ljubezni do živali. 

Števila živali, ki smo jih s to kampanjo rešili negotove usode se na žalost ne da izmeriti, a za nas je v vsakem primeru ta številka neprecenljiva.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!