Strategija spletnega nastopa

Komunikacijska strategija

HepiKids je specialist na področju prodaje otroške opreme in uradni predstavnik visoko kakovostnih RECARO izdelkov v Sloveniji ter na Hrvaškem.

Z zasnovo nove spletne trgovine smo zasledovali cilje povečanja prepoznavnosti in prodaje na obstoječih trgih.

S poglobljeno analizo in Growth hack medotologijo smo ustrezno definirali pričakovanja ciljne skupine in izvedli prodajna orodja, ki odgovarjajo potrebam kupcev in realno pospešujejo prodajo.

Povezujemo oglaševalske aktivnosti in spletno trgovino in na pravi način povezujemo potrebe ljudi in rešitve, ki jih v njihov vsakdan prinaša blagovna znamka.

Rezultati govorijo zase

Naj spletna trgovina 2023

+247%

rast nakupov

Interaktivni pripomočki

+15%

povpr. vrednost košarice

Spletna trgovina

Z novo spletno platformo smo želeli odgovoriti na potrebe staršev, ki iščejo varne, kakovostne, praktične in cenovno skladne izdelke, ki sledijo njihovemu življenjskemu slogu.

Ker so naše analize pokazale, da igra oblikovanje in videz otroške opreme pomemben dejavnik pri nakupu, predvsem pri ženski ciljni skupini, smo pri grafikah uporabili nežne barve in veliko “lifestyle” fotografij, ki spodbujajo fazo sanjarjenja oz. predstavo uporabe dotičnega izdelka.

Upoštevajoč dejstvo, da se mnogo staršev z nakupom otroške opreme srečuje prvič, smo razvili t.i. primerjalnik, ki novopečene starše le z nekaj kliki vodi do pravih odgovorov in jim pomaga pri odločitvi za pravi izdelek.
 

Z »upsale« funkcijo smo povečali vrednost košarice - izdelke v košarici smo namreč povezali s komplementarnimi produkti in spodbudili njihovo prodajo s posebnim popustom (npr. poganjalcu prikažemo čelado s popustom). Prodaja dodatkov k osnovnim izdelkom se je tako povečala kar za tretjino.

Z implementacijo različnih interaktivnih orodjij ves čas zaznavamo interes obiskovalca in spremljamo njegovo pot v prodajnem lijaku, kjer s taktičnimi priporočili odgovarjamo na njegove potrebe in dodatno pospešujemo prodajo.

Ves čas skušamo odgovoriti na različne nakupne faze obiskovalca in slednjega razvajati tudi v poprodajnih aktivnostih preko orodij marketinške avtomatizacije.

Digitalni oglasi

Naslednji korak je bil v spletno trgovino z izboljšano uporabniško izkušnjo in širokim naborom kakovostnih izdelkov, pripeljati relevantne uporabnike.

Novo vizualno podobo smo uporabili tudi pri zasnovi digitalnih oglasov, kjer smo z obogatenimi besedili in strateškim targetiranjem nagovorili prave ciljne skupine.

Skupaj s cenovnimi akcijami in novičniki, kjer smo že obstoječe uporabnike ozaveščali o akcijah in novostih, smo uspeli še dodatno povečati prepoznavnost znamke in spletno prodajo. Ob teku kampanj z oglasi so se namreč prodajne številke na nekaterih izdelkih celo potrojile.

Nagrade

NAJ SPLETNA TRGOVINANetko 2023
2. mesto Naj spletna trgovinaWEBSI
Speacial kudos, best UI, UX & INNOVATIONCSS DESIGN AWARDS

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!