Porsche

Lastnik

Porsche Inter Auto

Ime projekta

Porsche

Opis projekta

Blagovna znamka Porsche nam je zaupala modifikacijo uradne spletne strani za slovenski trg.

V okviru obstoječe uporabniške izkušnje in grafične podobe je bil naš izziv postaviti napredno platformo, ki dodatno obogati raziskovanje uporabnika, ponudniku pa generira ustrezne prodajne kontakte (Leads).

Spletna stran deluje v Drupal okolju, ki urednikom omogoča celovito in preprosto upravljanje.

Ciljne skupine

Osebe (pretežno moški) z višjo kupno močjo, ki si želijo visoko kakovostno in zmogljivo vozilo.

Navdušenci nad športnimi vozili. 

Porsche.si

Glavne aktivnosti

Pojavnost spodbuja fazo sanjarjenja, obiskovalca pa počasi vodi, preko procesa raziskovanja, kjer si lahko uporabnik sestavi svoje vozilo, do faze nakupa, ki se odraža z obiskom salona.

Enotna uporabniška izkušnja

Zahtevnega obiskovalca stran Porsche.si razvaja z veliki fotografijami, ki spodbujajo fazo sanjarjenja in številnimi aplikacijami, ki pomagajo pri odločitvi za najbolj všečen in primeren tip vozila z detajli, ki bodo razvajali ob vožnji.

Porsche.si
Porsche.si
Porsche.si

Rešitve, ki prinašajo rezultate

Ciljne skupine sedaj dostopajo do vseh informacij v slovenskem jeziku. Spletno mesto je posledično odlično obiskano.

Porsche.si
Porsche.si

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.