Loterija Slovenije nam je zaupala pripravo digitalne strategije nove igralne platforme eLoterija (UX in UI). Primarna funkcija je igralni portal s profilom uporabnika, ki ga dopolnjujejo podporne vsebine o posameznih igrah in korporativne vsebine, ki so bile v preteklosti na ločeni spletni strani.
Osebe nad 18 let
Igralci, ki vplačujejo na okencu
Obstoječi spletni igralci
Websi - 2. mesto v kategoriji Login
S strategijo digitalnega nastopa smo združili korporativno spletno stran in igralni portal na eno platformo.
Skozi igralno platformo, ki vizualno sledi celostni podobi posameznih iger in jo dopolnjujejo efekti, ki simulirajo dejansko igranje, pri uporabnikih vzbujamo igrivost in željo po iskanju sreče. S pristopi, kot je npr. hitro igranje, pa uvajamo nove načine, ki razvajajo obstoječe igralce in privabljajo nove.
Skozi igralni proces spletna platforma uporabnike nagovarja kot na prodajnih mestih, saj jim, glede fazo igralnega procesa, predlaga še dodatne možnosti dobitkov.
Uporabniška izkušnja spletne platforme je zasnovana enotno in omogoča uporabniku, da enostavno prehaja med igrami in osvaja nove, s katerimi do sedaj ni bil seznanjen. Hkrati pa daje občutek odgovornosti, saj ga ves čas seznanja s podatki o vplačilu in stanju na računu.
Spletna platforma bogati uporabniško izkušnjo, kar potrjuje raziskava med igralci, ki potrjujejo visoko zadovoljstvo in enostavnost uporabe. V polletju po objavi se kažejo izjemni rezultati: več kot 27.500 novih igralcev (največji prirast v zgodovini), preko 40 % od teh je novih, pri čemer rast prometa glede na primerljivo obdobje preteklega leta beleži preko 40 % rast. Prejeli smo tudi Netko priznanje v kategoriji naj spletnih trgovin.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.