eLoterija

Lastnik

Loterija Slovenije

Ime projekta

eLoterija

Opis projekta

Loterija Slovenije nam je zaupala pripravo digitalne strategije nove igralne platforme eLoterija (UX in UI). Primarna funkcija je igralni portal s profilom uporabnika, ki ga dopolnjujejo podporne vsebine o posameznih igrah in korporativne vsebine, ki so bile v preteklosti na ločeni spletni strani. 

Ciljne skupine

Osebe nad 18 let
Igralci, ki vplačujejo na okencu
Obstoječi spletni igralci

eLoterija

Glavne aktivnosti

S strategijo digitalnega nastopa smo združili korporativno spletno stran in igralni portal na eno platformo. 

Skozi igralno platformo, ki vizualno sledi barvam iger in jo dopolnjujejo efekti, ki simulirajo dejansko igranje, pri uporabnikih vzbujamo igrivost in željo po iskanju sreče. S pristopi kot je npr. hitro igranje pa uvajamo nove načine, ki razvajajo obstoječe igralce in privabljajo nove. 

Skoz igralni proces spletna platforma uporabnike nagovarja kot na prodajnih mestih, saj jim, glede fazo igralnega procesa, predlaga še dodatne možnosti dobitkov. 

 

Enotna uporabniška izkušnja

Uporabniška izkušnja spletne platforme je zasnovana enotno in omogoča uporabniku, da enostavno prehaja med igrami in osvaja nove, s katerimi do sedaj ni bil seznanjen. Hkrati pa daje občutek odgovornosti, saj ga ves čas seznanja s podatki o vplačilu in stanju na računu.

eloterija
eloterija
eloterija
eloterija

Rešitve, ki prinašajo rezultate

Celotna strategija igralne platforme je usmerjena k uporabniku in bogati igralno izkušnjo z vidika vizualne pojavnosti, hkrati pa omogoča enostavno igranje in preglednost podatkov v samem profilu.

Beležimo pozitivne povratne informacije tako na oblikovnem nivoju, ki je bil narejen v duhu najnovejših oblikovalskih trendov, kot tudi na uporabniško izkušnjo.

eLoterija
eLoterija

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.