
Socialno omrežje LinkedIn letos praznuje že 10 obletnico (za primerjavo: Facebook je leto mlajši), pa vendar se v Sloveniji razmeroma malo podjetij pojavlja na tem omrežju s svojo stranjo, čeprav je med ostalimi socialnimi omrežji (Facebook, G+ …) na prvo žogo tematsko še najbolj povezan z razvijanjem posla in ustvarjanjem kariernih priložnosti. Kdaj bomo lahko rekli: če nisi na LinkedInu, potem te ni v tem poslu?
Podjetje se lahko na omrežju LinkedIn predstavi s s stranjo za podjetja (LinkedIn Company Page) ter na ta način predstavi svojo dejavnost, izdelke, storitve, zaposlene, sama pa vidim LinkedIn kot dober kanal, kjer se podjetje predstavi tudi kot potencialni delodajalec (LinkedIn Talent Solutions). V današnjem času, ko kadrovske službe na objavljen zaposlitveni oglas prejmejo nešteto prošenj za zaposlitev z bolj ali manj neprimernimi profili, je to vsekakor uporabna funkcionalnost, saj omogoča, da podjetje ciljano išče potencialne talente, na način, da predstavi karierno priložnost in potencialnim kandidatom prikazuje le njim primerno vsebino.
Nadgradnja LinkedIn Talent Solution ponuja različne načine predstavitve podjetja kot delodajalca. Storitev je sicer plačljiva, vendar kot že omenjeno, omogoča ciljano iskanje kadrov. Medtem pa LinkedIn iskalcem kariernih možnosti brezplačno ponuja funkcijo LinkedIn Careers , preko katere so ciljani skupini predstavljena podjetja, ki ponujajo za njih primerna delovna mesta.
# Storitve in izdelke predstavite na atraktiven način – na voljo so zavihki, kamor lahko nalagate fotografije in video material, navedete povezave, itd.
Zavihki omogočajo, da storitev ali izdelek delite z vašimi strankami, ki storitev priporočajo naprej ter na ta način širite poslovno omrežje.
# Priložnost za svoj posel lahko iščete v skupinah (LinkedIn Groups) in na straneh podjetij, ki se ukvarjajo s podobno dejavnostjo kot vaše podjetje. Med mnenji, ki si jih delijo sledilci konkurenčnih strani, lahko vedno najdete kaj uporabnega.
# LinkedIn ciljano oglaševanje je primerno bolj ali manj za B2B in iskanje primernih kontaktov za sklepanje novih poslovnih vezi.
LinkedIn je med svoje funkcionalnosti na LinkedIn Company Page dodal tudi funkcijo Analytics, ki podjetjem omogoča vpogled v analizo podatkov povezanih z objavami na strani. Iz podatkov je mogoče razbrati katere objave so najbolj delovale na uporabnike, ki sledijo strani podjetja (followers), prikazane so demografske značilnosti sledilcev in primerjava rasti blagovne znamke s podobnimi znamkami, ki uporabljajo LinkedIn Company Page. Podatke je mogoče filtrirati glede na časovno obdobje.
LinkedIn je konec leta 2012 objavil listo najboljši strani podjetij po zboru LinkedIn uporabnikov. Na seznamu najbojših med drugim najdemo dobro poznane The Walt Disney Company, Adobe in CNBC. Vsem je skupno dnevno dodajanje atraktivnih vsebin in posodabljanje statusov ter posledično aktivno vključevanje ciljanih uporabnikov. Večina njih LinkedIn Company Page uporablja tudi za iskanje dobrih kadrov z objavljanjem prostih delovnih mest, kar je v današnjem času vsekakor zanimiva vsebina za uporabnike.
Lista najboljših LinkedIn poslovnih strani:
Kot za ostala socialna omrežja tudi za LinkedIn velja, da boste s stranjo le malo pridobili, če jo boste le ustvarili, dodali nekaj splošnih informacij ter nekaj podrobnosti o storitvah in izdelkih, potem pa na njo pozabili. Že navezava stikov s strankami in spremljanje njihovih aktivnosti bo razširila vaše poslovno omrežje, smiselno pa je sproti dodajati novosti in spremljati konkurenco.
Žal LinkedIn še ne ponuja direktnega online klepeta s stiki, ki so z vami povezanimi - konec koncev pa so pri sklepanju novih poslov osebni stiki in pogovori na kosilu ali kavici po uspešnosti še vedno v prednosti pred socialnimi omrežji.
LinkedIn v številkah:
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.