Mestna občina Ljubljana, v okviru naziva Zelena prestolnica Evrope 2016, ključno vlogo namenja spletni komunikaciji.
Preko www.zelenaljubljana.si želimo ciljne skupine informirati o dosedanjih »zelenih« dosežkih in aktivnostih v okviru leta 2016, ko bo Ljubljana nosilka prestižnega naziva Zelena prestolnica Evrope, nato pa jih aktivirati, da tudi sami doprinesejo k bolj zeleni prihodnosti.
Preko reprezentativnih projektov, ki so mesto Ljubljana popeljala v zeleno zgodbo, posredujemo ideje, kako lahko kot posamezniki živimo še bolj prijazno okolju, nato pa s pozivi obiskovalce rekrutiramo v gibanje »Bom zeleno aktiven«.
Predstaviti zgodbo Ljubljana - Zelena prestolnica Evrope 2016.
Predstaviti »zelene« dosežke Ljubljane.
Spodbuditi posameznike, da tudi sami prispevajo k bolj zelenemu jutri.
CSS Design Awards - Special Kudos
Zlata Diggit nagrada 2016
WEBSi - spletni prvak 2016
Design Nominees - SOTD
Netko finalist v 3 kategorijah
Vsebinski sklopi intuitivno prepletajo dosežke z idejami, kako lahko kot posamezniki prispevamo k bolj zeleni prihodnosti in nenehno pozivajo k aktivnemu (so)ustvarjanu zelene Ljubljane.
Posameznike spodbujamo, da svoje podvige beležijo in jih kot zgled dobre prakse širijo med druge. Tako postanejo ambasadorji mesta, ki pomagajo k doseganju številnih »zelenih« ciljev, predvsem pa predstavniki generacije, ki živi do okolja odgovorno in prijazno.
Mozaik sestavlja družbeno omrežje Instagram, ki preko smiselnih »hashtagov« združuje fotografije tistih, ki so prispevali k zeleni zgodbi (npr. spodbujamo, da stari kavč, namesto v smeti, oddajo v zbirni center, to pa zabeležijo z #ZPEodpadki in tako spodbudijo druge k odgovornemu ravnanju oz., da namesto avtomobila uporabijo kolo, svoja doživetja pa širijo preko #ZPEkolo). Odgovorno ravnanje Mestna občina Ljubljana spodbuja tudi s številnimi kampanjami v letu naziva, ki še bolje »hranijo« spletno mesto.
Izoblikovali smo interaktivno platformo, ki je namenjena aktivaciji tistih, ki si želijo še bolj zelene prihodnosti.
Preko premišljenih in jedrnatih vsebinskih sklopov, bogatih z slikovnim gradivom, obiskovalce seznanimo s projekti, ki zagotavljajo višji standard življenja, nato pa jih spodbudimo, da tudi sami udejanjajo in širijo okolju prijazno ravnanje. Za slednje smo uporabili družbeno omrežje Instagram, ki s pomočjo fotografij gradi zgodbo posameznikov, ki delujejo »zeleno«.
Od objave dalje spletno mesto beleži visok obisk in posledično združuje vse več tematskih fotografij, kar dokazuje, da smo obiskovalce integrirali v zgodbo blagovne znamke in jih prepričali, da širijo »zeleno« sporočilo. Uspešno integracijo ciljnih skupin potrjuje skoraj 4000 Instagram fotografij z izbranimi hashtagi, povprečno si obiskovalci ogledajo skoraj 4 podstrani, stopnja zapustnosti pa je zanemarljiva.
Spletna platforma je večkrat nagrajena, in sicer z Zlato Diggit nagrado kot najboljša turistična spletna stran, WEBSi - spletni prvak 2016 za najboljšo spletno stran javne uprave, z znakom Netko finalist 2015 v kar treh kategorijah, in sicer Mediji in informativni projekti, Digitalni nastop državne in javne uprave in Najbolj prijazna vsebina za otroke, nominirana je bila na prestižni mednarodni platformi Awwwards, z nazivom Site of the Day izbrana na Design Nominees, s Special Kudos pa nagrajena na CSS Design Awards.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.