Veterinarska fakulteta nam je zaupala prenovo spletne platforme, katere cilj je bilo enakovredno predstaviti različne dejavnosti, ki delujejo pod okriljem inštitucije in pozicionirati fakulteto kot izvajalca kliničnih in diagnostičnih storitev.
Spletna platforma uporabnika na vstopni strani seznani z glavnimi področji – Izobraževanje, Klinike, Diagnostika in Raziskovanje. Z vstopom na posamezno področje pa uporabnik prehaja v globino, kjer so strani, za razliko od vstopnih predstavitev, očiščene in ponujajo poglobljene informacije glede na izkazan interes oz. potrebo.
Spletna platforma s sodobno predstavitvijo, katere navdih je bogat svet narave, nagovarja zelo različne ciljne skupine na dokaj netipični način tovrstnih inštitucij, prepleteno s subtilnimi efekti, s tem pa vzbuja zanimanje do nivoja, ko se uporabnik prepusti intuitivnemu raziskovanju spletne strani. Ko uporabnik izbere področje zanimanja, ga strateško vodi do segmentov v interesu potreb in ponudbe fakultete.
Bogato znanje in izkušnje, s katerimi fakulteta razpolaga skozi izobraževalne vsebine v Hubu, prenaša na končne uporabnike in s tem dviguje nivo znanja. Spletna platforma tudi omogoča uporabnikom hitrejši dostop do iskanih vsebin.
Spletna platforma Veterinarske fakultete beleži številne nadpovprečne kazalce, med drugim drastični porast obiska in pregledovanja vsebin ter ugleda blagovne znamke, ki s prenovo kaže, da zna slediti zadnjim trendom spletnega komuniciranja. Z vidika uporabniške izkušnje, grafične podobe in programiranja je prejela več mednarodnih nadgrad, v Sloveniji pa je imenovana kot najboljša spletna stran leta (Diggit 2019), z več drugimi nagradami pa kot presežek spletne komunikacije.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.