Telefonski imenik Slovenije

Lastnik

TSmedia

Ime projekta

Telefonski imenik Slovenije

Opis projekta

Univerzalni telefonski imenik Slovenije smo obogatili z novo zgodbo »rumenih strani«. Preko slednjih bodo uporabniki najhitreje našli verodostojne podatke za iskane storitve ali izdelke za vsakdanjo rabo. Odločili smo se za inovativni model prepletanja rumenih plačanih in belih neplačanih prikazov, povezanih s ključnimi vsebinami in povezljivimi oglasi, ki odstopa od svetovne prakse in nudi odlično uporabniško izkušnjo na različnih medijih. S konceptom, ki združuje priljubljene funkcije družbenih omrežij in omogoča (so)urejanje vsebin, želimo pritegniti mlajše uporabnike, obstoječim pa ponuditi  boljšo uporabniško izkušnjo, z naprednimi načini oglaševanja pa podjetjem zagotoviti višjo dodano vrednost pojavnosti. 

Ciljne skupine

Obstoječi uporabniki

Iskalci rumenih strani

Mladi, starosti 15-25 let

Oglaševalci

Telefonski imenik Slovenije - grafična podoba spletne strani

Glavne aktivnosti

S prenovo smo omogočili učinkovito, intuitivno in enostavno iskanje ter ocenjevanje ponudnikov na rumenih straneh, celotni zgodbi Univerzalnega telefonskega imenika Slovenije pa zagotoviti sodobno uporabniško izkušnjo in moderno grafično podobo. V agenciji smo bili zadolženi za nadgradnjo poslovnega modela, načrtovanje uporabniške izkušnje in grafično podobo spletne različice.

Enotna uporabniška izkušnja

Skrbimo, da razumemo uporabnika in ga integriramo v zgodbo blagovne znamke, pri čemer se prilagajamo različnim prikazovalnikom.

Telefonski imenik Slovenije - grafična podoba spletne strani
Telefonski imenik Slovenije - grafična podoba spletne strani
Telefonski imenik Slovenije - grafična podoba spletne strani
Telefonski imenik Slovenije - grafična podoba spletne strani

Rešitve, ki prinašajo rezultate

Univerzalni telefonski imenik Slovenije z rumenimi stranmi uporabniku intuitivno zagotovi verodostojne informacije, ponudniku pa daje možnost odlične predstavitve z visokim dosegom. Z uvajanjem rumenih strani je bil narejen novi poslovni model, ki nevsiljivo izpostavlja plačane oglase (barva in velikost), klasična oglasna polja pa umešča v sklop vsebine in jih tako naredi bolj vidne, pri čemer upošteva različnost prikaznih naprav.

Telefonski imenik Slovenije - grafična podoba spletne strani
Telefonski imenik Slovenije - grafična podoba spletne strani

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.