Univerzalni telefonski imenik Slovenije smo obogatili z novo zgodbo »rumenih strani«. Preko slednjih bodo uporabniki najhitreje našli verodostojne podatke za iskane storitve ali izdelke za vsakdanjo rabo. Odločili smo se za inovativni model prepletanja rumenih plačanih in belih neplačanih prikazov, povezanih s ključnimi vsebinami in povezljivimi oglasi, ki odstopa od svetovne prakse in nudi odlično uporabniško izkušnjo na različnih medijih. S konceptom, ki združuje priljubljene funkcije družbenih omrežij in omogoča (so)urejanje vsebin, želimo pritegniti mlajše uporabnike, obstoječim pa ponuditi boljšo uporabniško izkušnjo, z naprednimi načini oglaševanja pa podjetjem zagotoviti višjo dodano vrednost pojavnosti.
Obstoječi uporabniki
Iskalci rumenih strani
Mladi, starosti 15-25 let
Oglaševalci
S prenovo smo omogočili učinkovito, intuitivno in enostavno iskanje ter ocenjevanje ponudnikov na rumenih straneh, celotni zgodbi Univerzalnega telefonskega imenika Slovenije pa zagotoviti sodobno uporabniško izkušnjo in moderno grafično podobo. V agenciji smo bili zadolženi za nadgradnjo poslovnega modela, načrtovanje uporabniške izkušnje in grafično podobo spletne različice.
Skrbimo, da razumemo uporabnika in ga integriramo v zgodbo blagovne znamke, pri čemer se prilagajamo različnim prikazovalnikom.
Univerzalni telefonski imenik Slovenije z rumenimi stranmi uporabniku intuitivno zagotovi verodostojne informacije, ponudniku pa daje možnost odlične predstavitve z visokim dosegom. Z uvajanjem rumenih strani je bil narejen novi poslovni model, ki nevsiljivo izpostavlja plačane oglase (barva in velikost), klasična oglasna polja pa umešča v sklop vsebine in jih tako naredi bolj vidne, pri čemer upošteva različnost prikaznih naprav.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.