Rižanski vodovod Koper

Lastnik

Rižanski vodovod Koper

Ime projekta

Rižanski vodovod Koper

Opis projekta

Predstavitve nosilcev javnih funkcij so praviloma zelo suhoparne in elementarne. Naš izziv je vprašanje – ali javna družba lahko uvaja trende in uporabnike razvaja z novodobnimi prijemi UX-a? Smo pripravljeni s koncepta »mi smo« preiti v zgodbo »vsi za vodo«?

S prenovo spletne strani Rižanskega vodovoda Koper smo si upali; celotna struktura je postavljena tako, da preseneti in vabi v globino – nevsiljivo, preko kratkih faktov, vodi globlje in globlje v zgodbo vode, preko katere spoznavamo koristi, ki jih družba prinaša v naša življenja, hkrati pa tudi naši vlogi za varovanje vodnih virov za prihodnje generacije.

Ciljne skupine

Odjemalci (obalna regija)

Poslovni partnerji

Rižanski Vodovod Koper spletna stran

Glavne aktivnosti

Gre za spletišče, ki klasično brskanje postavlja na glavo in se mu je vredno intuitivno prepustiti. Klasični meni je preteklost, zato v ospredje stopajo vsebinski dražilci, ki vabijo v globino raziskovanja – uporabnika nenehno in intuitivno vodimo po začrtani poti, preko katere spoznavamo koristi, ki jih družba Rižanski vodovod Koper prinaša v naša življenja, hkrati pa našo vlogo za varovanje vodnih virov.

Enotna uporabniška izkušnja

Z družbo Rižanski vodovod Koper (so)ustvarjamo že vrsto let, pri čemer skrbimo za njihovo celotno komunikacijsko strategijo, izvedeno posodabljamo celostno grafično podobo, grafično oblikujemo vse promocijske materiale in letna poročila, organiziramo dogodke, razvili smo maskoto Kapka in pripravili video, ki opozarja na pomen vode v našem življenju in ga predstavljamo spodaj:

S prenovljeno spletno stranjo še bolje razumemo uporabnika in ga integriramo v zgodbo blagovne znamke, pri čemer se prilagajamo različnim prikazovalnikom.

Rižanski Vodovod Koper spletna stran
Rižanski Vodovod Koper spletna stran
Rižanski Vodovod Koper spletna stran
Rižanski Vodovod Koper spletna stran

Rešitve, ki prinašajo rezultate

Rižanski vodovod Koper že leta postavlja trende komuniciranja v javnem sektorju – spletna stran je nagrajena celo mednarodno, in sicer z nazivom Winner of the day na CSS Reel in Nominee na CSS Desing Awards.

Celotno komuniciranje ves čas obračamo v smer razumevanja pomena opravljanja dejavnosti in okolju prijaznega življenja. Z novo strukturo spletne strani uvajamo nove trende spletnega komuniciranja in spodbujamo k razumevanju uporabnika in ne le govora o družbi sami, pri čemer smo snovalci morali upoštevati kadrovsko podhranjenost v družbi in relativno pasivno vsebino zaviti v celofan privlačne zgodbe. Dosegli smo skoraj 20 % rast organskega obiska in za 30 % znižali stopnjo zapustnosti.

CSS Design awards

x1

CSS Reel

x1

CSS Light FOTD

x1

Design Nominees

x1

Rižanski Vodovod Koper spletna stran
Rižanski Vodovod Koper spletna stran

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.