Muzej krasa

Naročnik

Zavod Znanje Postojna

Ime projekta

Muzej Krasa

Opis projekta

S postavitvijo stalne razstave Muzej krasa je dobila Postojna, poleg Postojnske jame, vivarija in Inštituta za raziskovanje krasa, zadnjo v nizu kraških institucij. Dobili smo prijeten izziv, da poskrbimo za promocijo ob otvoritvi razstave.

Ciljne skupine

Lokalno prebivalstvo

Družine

Šolske skupine

Strokovna javnost

Splošna javnost

Nagrade

Zlata Diggit nagrada 2015

Glavne aktivnosti

Komunikacijske aktivnosti, ki so vključevale otvoritveni dogodek, zunanje in spletno oglaševanje, gverilo, radijsko oglaševanje, tiskovine in PR-aktivnosti smo strateško zasnovali s kreativno zasnovo, s katero smo želeli vzbuditi zanimanje med ciljnimi skupinami, pri čemer je bilo naše osnovno vizualno sporočilo, da razstava presega klasične okvire, podaja kredibilne informacije in obljublja veliko interaktivnosti.

Uporabniška izkušnja

Vsi elementi promocije se stekajo na stebrno točko spletne strani, ki spodbuja fazo sanjarjenja in jo pomika v fazo raziskovanja, vse do točke odločitve za ogled razstave.

Muzej krasa spletna stran
Muzej krasa odzivna spletna stran
Muzej krasa mobile spletna stran
Muzej krasa spletna stran

REŠITVE, KI PRINAŠAJO REZULTATE

Otvoritveni dogodek je obiskalo  skoraj 400 ljudi (plan 100), vključno s predsednikom države, Borutom Pahorjem, spletno mesto pa je kot stičišče kampanje v le dveh mesecih zabeležilo preko 85.000 ogledov. Zabeležili smo tudi preko 60 medijskih objav, ključno pa ostaja, da je razstava odlično sprejeta med ciljnimi skupinami. Stroka je projektu podelila Zlato Diggit nagrado v kategoriji turizem.

Muzej Krasa diggit

x1

Muzej krasa promocija
Muzej krasa gigant grafično oblikovanje

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.