S postavitvijo stalne razstave Muzej krasa je dobila Postojna, poleg Postojnske jame, vivarija in Inštituta za raziskovanje krasa, zadnjo v nizu kraških institucij. Dobili smo prijeten izziv, da poskrbimo za promocijo ob otvoritvi razstave.
Lokalno prebivalstvo
Družine
Šolske skupine
Strokovna javnost
Splošna javnost
Zlata Diggit nagrada 2015
Komunikacijske aktivnosti, ki so vključevale otvoritveni dogodek, zunanje in spletno oglaševanje, gverilo, radijsko oglaševanje, tiskovine in PR-aktivnosti smo strateško zasnovali s kreativno zasnovo, s katero smo želeli vzbuditi zanimanje med ciljnimi skupinami, pri čemer je bilo naše osnovno vizualno sporočilo, da razstava presega klasične okvire, podaja kredibilne informacije in obljublja veliko interaktivnosti.
Vsi elementi promocije se stekajo na stebrno točko spletne strani, ki spodbuja fazo sanjarjenja in jo pomika v fazo raziskovanja, vse do točke odločitve za ogled razstave.
Otvoritveni dogodek je obiskalo skoraj 400 ljudi (plan 100), vključno s predsednikom države, Borutom Pahorjem, spletno mesto pa je kot stičišče kampanje v le dveh mesecih zabeležilo preko 85.000 ogledov. Zabeležili smo tudi preko 60 medijskih objav, ključno pa ostaja, da je razstava odlično sprejeta med ciljnimi skupinami. Stroka je projektu podelila Zlato Diggit nagrado v kategoriji turizem.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.