Izziv je predstaviti neoprijemljivo storitev, nacionalno domeno .SI, ki mora postati »top of the mind« izbira vseh predstavnikov ciljne skupine. Z namenom povečati zavedanje o obstoju, vlogi in moči domene .SI skozi različne komunikacijske kanale, ki nagovarjajo ciljne skupine v različnih nakupovalnih procesih, smo ustvarili sisijščino, ki je osnova celotne kampanje.
Posisijščili smo televizijske in spletne kanale ter ustvarili močan vizualni priklic kampanje na svetlobnih plakatih in spletnih pasicah. Skozi celoten proces zastavljamo ciljni skupini nevsiljiva vprašanja, na katera odgovarjamo s sloganom »Si pomeni veliko, če je za piko.«, ali pa jim sporočamo, da je .SI osnovna izbira posameznih skupin znotraj ciljne.
Študenti,
aktivni državljani, ki jim uporaba .si domene pomeni novo priložnost,
poslovneži.
TV oglasi v sisijščini nagovarjajo gledalca in ga tako zmotijo, da postane pozoren na blagovno znamko, ki ga v primeru sinhronega brskanja po spletu pripelje na vstopno stran spletišča Imej.si, kjer razložimo sisijščino in predstavimo prednosti domene .SI.
Spletišče je zelo osnovno, z drobnimi naprednimi elementi, ki vodijo uporabnika do prostora, kjer preveri domeno. Na ta način ga povežemo z domeno in pripravimo za aktivno uporabo. Od tu dalje pa je le še korak do registrarjev. Posebnost spletišča je v tem, da posebej nagovarja vsako ciljno skupino in ji nudi odgovor na vprašanje o potrebi domene.
Spletna različica spotov za You Tube je nekoliko daljša, saj želi z zabavnim momentom še bolj integrirati uporabnika v zgodbo. Nudi tri akcije: ogled videa brez sisijščine, pregled razpoložljivosti domene ali pa širjenje med prijatelji.
Del kampanje so tudi vizualno opazni svetlobni plakati in spletne pasice, ki po principu »storyscapinga« ne prikazujejo slik protagonistov, ampak priklicujejo skozi barvo blagovne znamke Imej.si. Na ta način ne dovolimo, da bi ena podoba skrbela za takojšnji »aha« moment, ki v enem tednu zbledi, ampak vedno znova poskrbimo za presenečenje in odkritje.
Po principu »storyscapinga« smo iz kampanje potegnili kar nekaj elementov in jih spretno umeščamo na različne oglaševalske površine ter tako omogočamo ciljni skupini, da skozi te nagovore ustvari potrebo in jo realizira na spletu.
Od pričetka kampanje beležimo visoko rast obiska spletne strani Imej.si in posledično večjo prepoznavnost blagovne znamke imej.si med ciljno populacijo. Kampanjo je Marketing Magazin uvrstil med »izbor meseca«.
V dobrem mesecu smo zabeležili kar 48.000 ogledov video oglasa, in to v povprečju do 31. sekunde (povprečje je sicer cca. 4 sekunde), na Imej.si pa privabili skoraj 16.000 obiskovalcev, ki so si ogledali preko 60.000 strani. Nizka zapustna stopnja (10 %) in dejstvo, da so si uporabniki v povprečju ogledali kar 3,62 od sicer 4 strani na Imej.si kaže, da je oglaševanje zelo dobro nagovorilo ciljno publiko in pripeljalo na spletno stran tiste, ki jim je tematika zanimiva, zato so stran v celoti raziskali. Razvedrilna kampanja je hkrati prodrla v zavest Slovencev z določenimi sisijskimi besedami in tako živi do naslednjega oglaševalskega momenta.
Cilj kampanje je ohranjanje števila zakupljenih domen s končnico .si. Rezultat kampanje je rast zakupljenih domen .si, in to navkljub trendom upadanja zakupa lokalnih domen v širšem prostoru.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.