Energetske tablice Corny smo organsko povezali z aktivnim preživljanjem prostega časa in preko zabavnih družinskih doživetij izbranih vlogerskih družin vzpodbudili interakcijo med ciljnimi skupinami in blagovno znamko.
Tri skrbno izbrane vlogerske družine smo postavili pred izziv načrtovanja najboljše Corny družinske dogodivščine, in sicer v treh korakih: (1) najprej sta se v tekmovanje za načrtovanje najbolj izvirne dogodivščine podala mož in žena posamezne družine (bitka med spoloma), sledilci so izbrali zmagovalca, (2) se tri družine so izvedle izglasovani izlet in na svojih kanalih objavile reportažo in (3) sledilci so izbrali »Naj Corny družinsko dogodivščino«.
Na ta način smo ciljni skupini, primarno družinam, posredovali ideje za izlete, ki so seveda bolj simpatični, če energijo dvigujejo ploščice Corny.
Aktivne družine
- vplivneži,
- video,
- družbena omrežja,
- nagradna igra,
- spletna aplikacija,
- on-line oglaševanje.
S kampanjo smo sledili ciljem: (1) posredovati zanimive ideje za družinske izlete, kjer je Corny nepogrešljiva malica, (2) s pomočjo vplivnežev, ki poosebljajo družinske vrednote, vzpostaviti pristni stik z blagovno znamko., (3) vzpostaviti igrivo, tekmovalno in aktivno platformo promocije blagovne znamke in (4) povečati prodajo.
Kampanja je bila sestavljenja iz številnih komunikacijskih kanalov. Primaren komunikacijski kanal so bili vplivneži, družina Jugovic - Teja in Jani Jugovic (Cool fotr in Cool mamacita), družina Urankar - Ajda in David Urankar in družina Žontar Kristanc - Anina kuhinja, vključili pa smo tudi video posnetke izletov, družbena omrežja, spletno oglaševanje, poziv na nagradno igro in aplikacijo za glasovanje. Tako smo blagovno znamko povezali z aktivnim preživljanjem prostega čas.
Dosegli smo Izjemne rezultate, ki so preračunano dosegli kar 3 x višji doseg kot v primeru klasičnega digitalnega zakupa, in sicer: 49.182 interakcij ciljne skupine (vrednost zgolj 0,3 EUR na interakcijo), 1.850.562 prikazov (vrednost zgolj 0,008 EUR na prikaz), predvsem pa dvomestno rast prodaje glede na prejšnje leto. Drastično preseženi so bili tako komunikacijski kot poslovni cilji, ob zavedanju, da je šlo za prvo kampanjo v Sloveniji z izjemno omejenim proračunom. Pri tem je pomembno, da nismo zabeležili zgolj promocije, pač pa smo ciljno skupino integrirali v zgodbo blagovne znamke.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.