CORNY družinska doživetja

Komunikacijska strategija

Energetske tablice Corny smo povezali z aktivnim preživljanjem prostega časa in prek zabavnih družinskih doživetij priljubljenih vlogerskih družin vzpodbudili interakcijo med ciljno skupino in blagovno znamko.

Z raziskavo družbenih omrežij smo se bolje spoznali s potrebami in željami ciljne skupine, na podlagi katerih smo nato izbrali tri priljubljene vlogerske družine (vplivneže). Namesto klasične promocije izdelkov, smo jih postavili pred poseben izziv - načrtovanja najboljše Corny družinske dogodivščine, in sicer v treh korakih:

  • bitka med spoloma - v tekmovanje za načrtovanje dogodivščine sta se podala mož in žena posamezne družine, sledilci so izbrali zmagovalca.
  • Vse tri družine so izvedle izglasovani izlet in na svojih kanalih objavile reportažo.
  • Sledilci so izmed vseh treh izbrali »Naj Corny družinsko dogodivščino«.

Na ta način smo ciljni skupini (primarno družinam), posredovali ideje za izlete, na katerih pa so nivoje energije dvigovale ploščice Corny. S tem smo produkt izpostavili kot nepogrešljivo mailico na poti.

Rezultati govorijo zase

Dvomestna rast prodaje glede na prejšnje leto

3x

višji doseg kot pri digitalnem zakupu

1.85 mio

prikazov

49182

interakcij ciljne skupine

Rezultati kampanje

Poleg cilja posredovanja zanimivih idej za izlete, smo se v kampanji osredotočili še na 3 pomembne cilje:

  •  s pomočjo vplivnežev, ki poosebljajo družinske vrednote, vzpostaviti pristen stik z blagovno znamko,
  • vzpostaviti igrivo, tekmovalno in aktivno platformo promocije blagovne znamke in
  • povečati prodajo.

Pri tem je bila seveda zelo pomembna izbira komunikacijskih kanalov, na katerih je potekala kampanja.

Primarni komunikacijski kanal so bili vplivneži:

  • družina Jugovic - Teja in Jani (Cool fotr in Cool mamacita),
  • družina Urankar - Ajda in David ter
  • družina Žontar Kristanc - Anina kuhinja.

 

Komunikacija je potekala večinoma prek video posnetkov na družbenih omrežjih, podporno pa smo vključili tudi spletno oglaševanje in aplikacijo za glasovanje.

Dosegli smo izjemne rezultate, ki so preračunano dosegli kar 3x višji doseg kot v primeru klasičnega digitalnega zakupa:

  • 49.182 interakcij ciljne skupine (cena zgolj 0,3 EUR na interakcijo),
  • 1.850.562 prikazov (cena zgolj 0,008 EUR na prikaz) in
  • dvomestno rast prodaje glede na prejšnje leto.

Drastično preseženi so bili tako komunikacijski kot poslovni cilji, ob zavedanju, da je šlo za prvo kampanjo partnerja v Sloveniji, z izjemno omejenim proračunom.

Pri tem je še pomembneje, da nismo zabeležili zgolj promocije, pač pa smo ciljno skupino integrirali v zgodbo blagovne znamke.

Najboljši vsebinski marketing - 3. mestoWebsi spletni prvaki

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!