Corny družinska dogodivščina

Lastnik

Atlantic groupa

Ime projekta

Corny družinska dogodivščina

Opis projekta

Za blagovno znamko CORNY smo zasnovali digitalno kampanjo Corny Družinske dogodivščine, s katero smo želili dvigniti zavedanje o blagovni znamki in preko zabavne vsebine spodbuditi interakcijo s ciljnimi skupinami.

H kampanji smo povabili 3 vlogerske družine ( in jih postavili pred izziv načrtovanja najboljše Corny družinske dogodivščine. Najprej sta se v tekomovanje za načrtovanje najbolj izvirne dogodivščine podala mož in žena pozamezne družine, nato pa še družine med seboj. Uporabniki na družbenih omrežij so, v prvi fazi, stopili v stik z načrtovalci in blagovno znamko, nato pa v aplikacijo za glasovanje, kjer so izbrali njim ljubi predlog, ki so ga v video formatu predstavili influencerji - najprej mož in žena. Predlog, ki so ga sledilci izglasovali, je vlogerska družina tudi izvedla in se s tem uvrstila v temovanje za Naj Corny družinsko dogodivščino. Med tremi družinami so zmagovalno izglasovali sledilci. 

Ciljna skupina

Aktivne družine

Elementi kampanje

- vplivneži,

- video,

- družbena omrežja,

- nagradna igra,

- spletna aplikacija,

- on-line oglaševanje.

Corny družinska dogodivščina

Cilj kampanje

S kampanjo so sledilci pridobili zanimive ideje za družinkse izlete, kjer je Corny nepogrešljiva malica. Tako smo, s počjo vlivnežev, družina Jugovic - Teja in Jani Jugovic (Cool fotr in Cool mamcita), družina Urankar - Ajda in David Urankar in družina Žontar Kristanc - Anina kuhinja, vzpostavili pristni stik z blagovno znamko.

Elementi kampanje

Kampanja je bila sestavljenja iz številnih komunikacijskih kanalov. Primaren komunikacijski kanal so bili vplivneži, vključili pa smo tudi video posnetke izletov, družbena omrežja, spletno oglaševanje, poziv na nagradno igro in aplikacijo za glasovanje. 

 

 

Corny družinska dogodivščina
Corny družinska dogodivščina
Corny družinska dogodivščina
Corny družinska dogodivščina

Rešitve, ki prinašajo rezultate

S kampanjo, ki je imela omejen marketinški proračun, smo dosegli izjemne rezultate, saj smo s strategijo maksimalno integrirali sledilce v zgodbo kampanje in blagovne znamke. 

Rezultat kampanje: 9 Corny video posnetkov, 3 Corny družinske dogodivščine, 271 Corny objav na družbenih omrežij, 1.850.562 prikazov, 0,008 EUR na prikaz, 49.182 interakcij in 0,3 EUR na interakcijo.

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.