Beesecret

Lastnik

Medex

Ime projekta

Beesecret

Opis projekta

Medex nam je zaupal pripravo digitalne strategije, s katero predstavljamo kremo in serum Beesecret.

Z inovativno spletno predstavitvijo želimo, da bi se obiskovalka seznanila z vsemi prednostmi izdelka in se preko predstavitve odločila za nakup. Posredno diferenciramo izdelek od preostale (cenovno precej ugodnejše) ponudbe Medexa.

Ciljne skupine

Ženske od 35 do 60 let, višja kupna moč.

Nagrade

Design Nominees 2017 - Site of the Day

CSSLight - Site of the Day

Beesecret

Glavne aktivnosti

Ciljno skupino nagovarjamo v vseh fazah nakupnega procesa: od vzbujanja zanimanja preko raziskovanja, odgovora o konkretnih učinkih, gradnje zaupanja in potrebe ter končno do nakupa. Če obiskovalka še ni odločena za nakup, vabimo k prebiranju vsebin in spremljanju novičarske liste. 

Enotna uporabniška izkušnja

Napredna uporabniška izkušnja zbližuje uporabnico s prestižnim izdelkom – z drsenjem obiskovalka sproža aktivnosti, ki z raznolikimi efekti okoli produkta sporočajo dodano vrednost v primeru uporabe (izdelek je pri tem večino časa v središču). 

Beesecret
Beesecret
Beesecret
Beesecret

Rešitve, ki prinašajo rezultate

Testiranja med uporabniki kažejo, da spletna platforma učinkovito izpolnjuje cilje, predvsem pa učinkovito gradi digitalno identiteto blagovne znamke Beesecret.

Design Nominees

x1

Beesecret
Beesecret

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.