Oglaševanje je nekako postalo del naše globalne kulture in je globoko zakoreninjeno v naši družbi. Skoraj ni trenutka, ko posameznik ne bi bil izpostavljen oglasnemu sporočilu. Oglaševanje je povsod okoli nas in postalo je nekaj vsakdanjega.
http://www.openculture.com/2019/04/see-the-oldest-printed-advertisement-in-english-an-ad-for-a-book-from-1476.htmlZjutraj, ko se zbudimo in pogledamo telefon, smo že obkroženi z oglasnimi sporočili. Ob branju novic se prikazujejo različni oglasi...
Tako kot spremenjena vloga porabnika se spreminjajo tudi najbolj učinkovite tehnike trženjskega komuniciranja, s katerimi blagovno znamko čim bolj približamo porabniku. Pri tem se vse večji pomen pripisuje viralnemu oglaševanju preko spletnih...
Kolikokrat ste že kupili izdelek ali storitev, ne zato, ker bi to nujno potrebovali, ampak zgolj zato, ker vam je izdelek prinesel neko zadovoljstvo in ste se počutili potem boljše in večvredne?
V digitalnem svetu smo prišli do točke, ko se vse več uporabnikov umika iz okolja, ki je prezasičeno z informacijami, push obvestili, glasovnimi sporočili ipd. Uporabniki so se začeli množično odjavljati iz novičarskih list, blokirati spletne...
Najboljši del festivala OFFF pa je pobeg. Iz neke realnosti v drugo. Ni tako, da obstajamo v paralelnih svetovih.
Stefan Sagmaister in radost od boga edina
Ko Stefan Sagmaister stopi na oder, ga cela dvorana navdušeno pozdravi, čeprav je lani poslušala skoraj enako predavanje. Stefan je bil inspiracija vsem v dvorani, poslušali smo ga z odprtimi usti in...
OFFF Barcelona je letos praznoval 18 let. Takrat, pred 18 leti, je Hector Ayuso – vstavi obrabljeno frazo tipa »idejni oče festivala ipd.« – sedel na svoji zofi in razmišljal o vsem, kar bi še rad počel v življenju.
Vsi poznamo moč pripovedovanja zgodb. In le te morajo biti danes tako močne, da postanejo ključna valuta pri odločanju potrošnikov.