Še sedmič nam je namenjen naziv spletne agencije leta oz. naj digitalec in naj oglaševalec po Netko natečaju.
Na letošnjem WEBSI, vodilnem slovenskem digitalnem natečaju, so se med finaliste uvrstili prav vsi naši prijavljeni projekti.
V novi izdaji Marketing Magazina je Jaka Lenardič v intervjuju širše predstavil filozofijo, ki jo v ENKI-ju živi(mo). Premik k ustvarjanju zavestnih blagovnih znamk izhaja iz tega, da se zavest ljudi po vsem svetu že spreminja.
Zadnji dve leti se veliko ukvarjam z zavestnim ustvarjanjem, predvsem v pogledu kreiranja zavestnih blagovnih znamk. Želel sem stopiti dlje od klasičnih prijemov v duhu PR dogodkov, ko se blagovna znamka podpisuje kot zavestna zaradi donacije, ki...
Skladno z redefinicijo poslanstva, ki gre v smer Ustvarjanja zavestnih blagovnih znamk, smo v ENKI dodelali našo celostno grafično podobo.
Natečaj Netko nas je tokrat prijetno presenetil z že 6. nazivom najboljše spletne agencije leta. Naziv s hvaležnostjo sprejemamo kot potrditev soustvarjanja na pravi način, pa tudi kot dodatni zagon naši vrednoti: »Premikamo meje«.
Leto 2020 si bomo zapomnili po številnih spremembah.
Januar je bil nabit, februar je bil zahteven, marec je bil poln izzivov, april je bil stresen ... uf, november je bil poln karme, december bo zanimiv ... pa smo si rekli: "Ne se sekirat - raje meči sekire" ... in nas je Nika odpeljala ...
V okviru projekta Evropska prestolnica pametnega turizma je Mestna občina Ljubljana prejela prestižno priznanje za najboljše evropsko mesto na področju digitalnih rešitev.