Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Prejšnji teden se je na Bledu odvijala mednarodna konferenca World Future Verse, kjer je na odru stala tudi Nika, ki je ob svetovnih strokovnjakih, kreativnih vizionarjih in ustvarjalcih inovativnih vsebin predstavila prednosti VR tehnologije (...
Tudi letošnji WEBSI nas bogati z lepimi občutki in kar tremi nagradami.
»Virtual reality (VR)« oziroma navidezna resničnost je trend, ki bo imel širši vpliv na naše delo, izobraževanje in življenje nasploh in bo postal stalnica, s katero se bomo srečevali na vsakem koraku.
Še sedmič nam je namenjen naziv spletne agencije leta oz. naj digitalec in naj oglaševalec po Netko natečaju.
Na letošnjem WEBSI, vodilnem slovenskem digitalnem natečaju, so se med finaliste uvrstili prav vsi naši prijavljeni projekti.
V novi izdaji Marketing Magazina je Jaka Lenardič v intervjuju širše predstavil filozofijo, ki jo v ENKI-ju živi(mo). Premik k ustvarjanju zavestnih blagovnih znamk izhaja iz tega, da se zavest ljudi po vsem svetu že spreminja.
Zadnji dve leti se veliko ukvarjam z zavestnim ustvarjanjem, predvsem v pogledu kreiranja zavestnih blagovnih znamk. Želel sem stopiti dlje od klasičnih prijemov v duhu PR dogodkov, ko se blagovna znamka podpisuje kot zavestna zaradi donacije, ki...