Znova kar 3 Zlate Diggit nagrade v roke ENKI

Žirija Diggita je z Zlato nagrado nagradila spletne strani Green Ljubljana, Primavoda in ENKI.

Tretje leto tri zlate Diggit nagrade. Tokrat v kategorijah turizem, javni sektor in B2B. 

Green Ljubljana

Lastnik: Mestna občina Ljubljana

URL: www.greenljubljana.com

Nagrada: Zlata Diggit nagrada v kategoriji turizem

Druge nagrade: Splecial Kudos (CSS Design Awards), Netko finalist v 3 kategorijah (Netko)

Opis:

Mestna občina Ljubljana, v okviru naziva Zelena prestolnica Evrope 2016,  nagovarja ciljno skupino, ki visoko vrednoti naravno oz. zeleno. Spletno mesto se umika od klasične turistične zasnove in ciljno skupino nagovarja s prilagojenimi vsebinami, ki sporočajo »zelene« dosežke mesta, preko teh pa jih poziva k dejanjem, ki bodo najbolj zeleno mesto 2016 v prihodnje naredilo še bolj okolju in življenju prijazno.

Marketinški cilji:

1. Predstaviti zgodbo Ljubljana - Zelena prestolnica Evrope 2016.
2. Spodbuditi posameznike, da tudi sami prispevajo k bolj zelenemu jutri.
3. Posredovanje idej, kako lahko vsak od nas živi še bolj »zeleno«.

Poslovni cilji:

Porast obiskovalcev mesta, ki iščejo »zelene« oaze.

Ciljne skupine:

Generacija 20-40 let z visoko okoljsko tendenco.

Implementacija dela:

Strateško zastavljeni vsebinski sklopi Slovencem in tujcem predstavljajo Zeleno prestolnico Evrope, pri tem pa intuitivno prepletajo dosežke z idejami, kako lahko kot posamezniki (so)ustvarjajo zeleno mesto. Spletno mesto je eno prvih prilagojeno osebam z oviranostmi.

Kreativnost in inovativnost:

Klasično zasnovo, ki pasivno posreduje zelene dosežke, smo obrnili na glavo tako, da obiskovalce izzivamo z vprašanjem, kako lahko tudi sami doprinesejo k bolj zelenemu jutri (aktivacija). Temu primerno smo strateško postavili vsebinske sklope, ki jedrnato predstavljajo dosežke Ljubljane na način, ki s CTA-ji vodijo do zaveze: »Green yourself«. Ker potrebujemo viralnost, vse ambasadorje spodbujamo k beleženju podvigov preko Instagrama, da tako gradimo mozaik vseh tistih, ki ustvarjajo zeleni jutri. Tako se drugače dotaknemo tudi tujcev, ki preko zasnove spoznavajo, da v Ljubljani ne ostajamo le pri besedah, in jih vabimo, da skupaj z nami soustvarjajo zgodbo prihodnosti.

Rezultati:

Uspešno integracijo ciljnih skupin potrjuje skoraj 4000 Instagram fotografij z izbranimi hashtagi, povprečno si obiskovalci ogledajo skoraj 4 podstrani, stopnja zapustnosti je zanemarljiva.

Ključne povezave:

www.greenljubljana.com
www.greenljubljana.com/funfacts
www.greenljubljana.com/social-wall

Primavoda

Lastnik: JP VODOVOD-KANALIZACIJA

URL: www.primavoda.si

Nagrada: Zlata Diggit nagrada v kategoriji javni sektor

Opis:

Primavoda preko različnih interakcij spodbuja razmišljanje o pomenu vode in dviguje zavest o nujnosti varovanja te življenjsko pomembne tekočine.

Marketinški cilji:

1. Spodbujanje zavedanja o nujnosti varovanja vodnih virov.
2. Gradnja prepoznavnosti blagovne znamke Primavoda.
3. Okoljska aktivacija družbe JP VODOVOD-KANALIZACIJA.

Poslovni cilji:

Ker gre za družbeno-odgovorno noto, smo si kot cilj postavili izboljšanje parametrov, ki niso tipično poslovni:
- primarni (želimo si kakovostnega obiska): čas ogleda: 3,50, število ogledanih strani: 4 +;
- sekundarni (kvantitativni): dvig obiska: 30 %, večje število obiskovalec: 20 %.

Ciljne skupine:

1. Ljubljančani, starosti 20-40 let.
2. Izobraževalni delavci.

Implementacija dela:

Največkrat v življenju preverimo vreme, zato smo ga povezali z vlažnostjo zraka in tako generirali podatek, koliko vode naj bi ta dan popili. Od tu dalje vodimo po VOKApediji, predstavljeni z inovativno formo, ki ponazarja krožno gibanje vode.

Kreativnost in inovativnost:

Moderna, fluidna in povezana uporabniška izkušnja, ki na enem mestu ponudi vse relevantne informacije o vodi v Ljubljani, skozi vsebinske sklope pa subtilno sporoča bistvo, da moramo varovati vodne vire. Preko storyscapinga uporabnika subtilno integriramo v zgodbo vode, naj bo to preko vremena v navezi s potrebno količino dnevno popite vode, številnimi interaktivnimi aplikacijami (npr. povprečna poraba, virtualna voda, pot vode, pitniki, stanje vode idr.), številnimi fotografijami vode (najboljše bodo razstavljene na Jakopičevem drevoredu) in družbenimi omrežji.

Rezultati:

Dvig obiska za 130 %, števila uporabnikov za 111 %, števila ogledov strani za 292 %, števila ogledanih strani za 70 %, povp. časa ogleda za 40 %. Da smo zbudili zanimanje, dokazuje povp. 6,14 ogledanih strani na sejo, kar je daleč nad povprečjem.

Ključne povezave:

http://primavoda.si/vokapedia

http://primavoda.si/poraba-vode/izracunaj-svojo-porabo

http://primavoda.si/poraba-vode/virtualna-voda

ENKI

Lastnik: ENKI

URL: www.enki.si

Nagrada: Zlata Diggit nagrada v kategoriji B2B

Druge nagrade: Honorable Mention (Awwwards), Special Kudos (CSS Design Awards), Winner of the Day (CSS Reel), Featured of the Day (CSS Light), French Mention (French Design Index), 3 x velika nagrada WEBSi: uporabniška izkušnja, najboljše oblikovanje in najboljše uredništvo

Opis:

Predstavitev agencije, specializirane za spletno komuniciranje.

Marketinški cilji:

1. Gradnja pozicije BZ kot snovalke trendov na področju spletnega komuniciranja v SLO.
2. Opaznost BZ v mednarodnem okolju.
3. Povezava BZ z vrednotama drznosti in svobode pri ustvarjanju.

Poslovni cilji:

1. Prodor na mednarodni trg (vsaj 2 mednarodni nagradi, posledično vsaj 10 povpraševanji letno).
2. Upsale med obstoječimi partnerji (15 %).
3. Nagovor novih partnerjev (vsaj 3 novi)
4. Dvig prihodkov (8 %).

Ciljne skupine:

1. Marketingaši, starosti 25-45 let.
2. Vodstveni kader velikih in srednje velikih podjetij.
3. Obstoječi partnerji.
4. Potencialni kader, starosti 18-25 let.
5. Kreativni in art direktorji tujih agencij (.eu različica).

Implementacija dela:

Zgodba s premišljeno uporabniško izkušnjo preseneča v detajlih. V osnovi jo sestavljaj zgolj 5 sklopov, pri čemer vstopna stran in ENKIjevci gradita vez med obiskovalcem in ekipo, projekti, blog in nagrade pa zaupanje, ki vodi v poslovno realizacijo. UI je najbolj bogata na računalniškem monitorju.

Kreativnost in inovativnost:

Komunikacijo prilagajamo ciljni skupini in trgu – npr. pri .eu različici, ki nagovarja kreativne in art direktorje tujih agencij, prelomne točke in slogani sestavljajo povzetki, ki se nanašajo na slavne pesmi 70., 80. in 90. let (naše letnice rojstva). Tiste, ki radi prestopajo črto uveljavljenega in mlade, ki iščejo izziv, nagovarjamo z »odštekanim« videom. Video, gif, slikovne in vsebinske sklope smiselno integriramo na način, ki gradi vez med obiskovalcem in ekipo (v času objave novost). Tako smo obdržali našo osebnost skozi precej strogo poslovno načrtovano in oblikovano stran.

Rezultati:

40 % rast org. obiska, 10 % rast prodaje, 2 mednarodni povpraševanji mesečno, 4 mednarodne nagrade,izbor med najlepše strani sveta 2015 (Awwwards) in izjemen social efekt.

Ključne povezave:

www.enki.si

Preberi še:

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.