Zmaga na natečaju WEBSi spletni prvaki 2014

Na natečaju WEBSi spletni prvaki 2014 smo znova slavili – tokrat s 1. mestom za Zaobljuba.si in 3. za Kapko.si.

 

ZAOBLJUBA.si - 1. mesto v kategoriji Turizem in prosti čas

Prejete nagrade:

  1. WEBSi prvak 2014 v kategoriji Turizem in prosti čas
  2. Netko zmagovalec 2013 v kategoriji Produkti in blagovne znamke (Gospodarska zbornica Slovenije)
  3. Netko zmagovalec 2013 v kategoriji Digitalne storitve in aplikacije (Gospodarska zbornica Slovenije)
  4. Nominacija za najpodjetniško idejo 2013/14 (Časnik Finance)
  5. Zmagovalec na primerjalnem testu poročnih portalov (Marketing Magazin)

Opis:

Zaobljuba.si je interaktivno orodje, ki organizacijo poroke spremeni v zabavno dogodivščino. Bodoča mladoporočenca pregledujeta fotografije nedavno poročenih parov in ponudnikov poročnih storitev ter všečne umeščata v Sanjarnico, kjer se izoblikuje »wishboard« njune sanjske poroke. Slednjo lahko komentirata s prijatelji, predstavita poročnemu organizatorju ali pa kar sama kontaktirata izbrane ponudnike. Poročenim parom nudi brezplačno predstavitev svoje poroke, ponudnikom pa inovativno platformo za predstavitev svojih izdelkov v sliki, ki jim nudi povratno informacijo všečnosti s strani obiskovalcev.

Glavne aktivnosti:

1. Bodoča mladoporočenca dostopata do celovitega pregleda poročne ponudbe na inovativen način, ki smiselno prepleta ponudbo in povpraševanje, tako z vidika ponudnika kot potrošnika, prepleteno z všečki in priporočili. Vzbuja fazo sanjarjenja, in jo, preko Sanjarnice, nevsiljivo pomika do faze nakupa.

2. Poročeni pari dostopajo do platforme, kjer lahko brezplačno objavijo najlepše trenutke zaobljube in hkrati priporočajo zaupanja vredne ponudnike poročnih storitev.

3. S pogleda ponudnika pomeni vodilno poročno platformo, kjer zakup oglasnega prostora stopa v ozadje, nagrajuje pa se pridobivanje povezanih poročenih parov in zbiranje všečkov, ki kaže na priljubljenost ter vsebinski marketing preko bloga.

Lastnik spletnega mesta:

ENKI d.o.o. (avtorski projekt)

Ciljne skupine:

Primarna: pari, ki načrtujejo poroko (pretežno ženska populacija, 20-40 let)

Sekundarna: nedavno poročeni pari, ki si izdelajo predstavitveno stran.

Razišči spletno stran na: www.zaobljuba.si

 

KAPKO.si - 3. mesto v kategoriji Družbeno odgovorni projekti

Prejete nagrade:

  1. Zlata Diggit nagrada 2014 v kategoriji Izdelki in storitve za otroke
  2. WEBSi Spletni prvaki 3. mesto v kategoriji Družbeno odgovorni projekti

Opis:

Kapko otroke potegne v zgodbo vode. Nekaj osnov, potem pa hitro do nasvetov, kako ravnati in obvarovati življenjsko pomembno tekočino, koliko vode popiti, kako se z njo igrati, ... na hudomušen, poučen in igriv način, z drugačno spletno izkušnjo, predvsem na način, ki otroka ne obremeni in ga zabava. Na koncu pa nekaj igre in test, ki preveri znanje ter pokaže, če je otrok zrel za Varuha čiste pitne vode. Vse z namenom, da se otrok zave pomena čiste pitne vode za naša življenja in nujnosti varovanja vodnih virov.

Glavne aktivnosti:

  1. Spoznavanje pomena vode za naše življenje.
  2. Izobraževanje v smeri dvigovanja zavesti o nujnosti varovanja vodnih virov.
  3. Približevanje maskote Kapko otrokom.
  4. Tekma za naslov »Varuha čiste pitne vode«.

Lastnik spletnega mesta:

Rižanski vodovod Koper d.o.o.-s.r.l.

Ciljne skupine:

  1. Otroci 7-10 let
  2. Starši otrok
  3. Izobraževalni delavci v šolah

Razišči spletno stran na: www.kapko.si

Vabimo vas, da si pogledate ocene in komentarje žirije natečaja WEBSi spletni prvaki 2014:

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.