WEBSi 2015 – kar 6 nagrad v roke ENKI

Glavna nagrada »Generalni spletni prvak«, ob tej pa prestižne nagrade za »Najboljše uredništvo«, »Najboljše oblikovanje«, »Najboljšo uporabniško izkušnjo«, dodatno še dva »Spletna prvaka« in eno tretje mesto. Na podelitvi nagrad WEBSi spletni prvaki smo v ekipi doživeli zelo prijetno presenečenje.

Foto: Klemen Lajevec

Pomembno se nam zdi, da se ekipa preizkuša na tovrstnih natečajih in svoja dela postavi ob bok najboljšim projektom v državi. S prejetimi nagradami dobimo potrditev, da delamo prav, pa tudi, da je naš razvojni cikel, sicer drugačen od ustaljenih form, odlična pot za doseganje nadpovprečnih rezultatov.

Sporočilo je v primeru tega natečaja za nas še bolj relevantno, saj oceno sestavlja strokovna žirija (40 %), poslovna žirija (40 %) in ljudstvo (20 %). Prejem serije prestižnih nagrad (Generalni prvak, Najboljše uredništvo, oblikovanje in uporabniška izkušnja) zato za nas pomeni velik poklon in veliko zavezo, da z delom še naprej postavljamo standarde v slovenskem prostoru.

Foto: Klemen Lajevec

Vedno poudarjamo, da so tovrstne nagrade rezultat partnerskega sodelovanja in predvsem poguma in razumevanja tistih, ki so v vlogi našega naročnika. Potrebna je ogromna mera zrelosti, znanja, razumevanja in zaupanja, da na koncu kot najboljši spletni projekt v Sloveniji, in to med blagovnimi znamkami Telekom Slovenije, Simobil, NKMB, Zavarovalnica Triglav, Mercator idr., postane projekt Centra RS za poklicno izobraževanje.

Zahvaljujemo se za izkazano zaupanje in potrditev našega truda. Prejeto sprejemamo s spoštovanjem in hvaležnostjo, predvsem pa obljubo, da si bomo v bodoče postavljali še višje standarde.

Letošnji nagrajenci:

Opisi projektov:

Mojaizbira.si

Nagrada: Generalni spletni prvak in Spletni prvak v kategoriji Posebni digitalni projekti

Druge nagrade v 2015/14: Zlata Diggit nagrada, Netko zmagovalec, 2 x Netko finalist

Lastnik: Center RS za poklicno izobraževanje

Glavni namen projekta

Mojaizbira.si kot unikatna iskalna platforma v vlogi odličnega svetovalca postreže z najpomembnejšimi informacijami o poklicih in izobraževanju. Posebnost projekta je v doseženi ravni interoperabilnosti med različnimi proračunskimi porabniki, pri čemer je korist uporabnika, da vse najde na enem mestu. Uporabniška izkušnja je povsem prilagojena ciljni skupini, podatki pa so koristni in v pomoč pri izbiri življenjske kariere.

Glavne aktivnosti:

Iskalna platforma deluje kot svetovalec osnovnošolcem zadnje triade (združuje vse najpomembnejše informacije), svetovalnim delavcem (orodja, gradiva in napotki) in staršem, ki otrokom svetujejo pri izbiri poklica (informacijska mreža z nasveti). Pomaga s podatki, ki so predstavljeni na uporabniku enostaven in pregleden način ter združeni preko peterice ključnih državnih inštitucij in več sto srednjih šol – uporabnik v iskalna polja le vpiše želene potrebe in se pusti voditi do ključnih informacij.

Glavne ciljne skupine:

(1) Osnovnošolci zadnje triade (združuje vse najpomembnejše informacije). (2) Svetovalni delavci (koristna orodja, gradiva in napotki). (3) Starši, ki otrokom svetujejo pri izbiri poklica (informacijska mreža z nasveti, ki lajšajo izbiro). (4) Inštitucije, ki izvajajo programe (enotna predstavitvena forma).

Druge opombe:

Mojaizbira.si je postala de facto centralna točka za informiranje glede karierne orientacije. Odstopa od tipičnih digitalnih produktov v javnem sektorju, saj v skladu z dejanskimi potrebami uporabnikov združuje vsebine iz več virov (Ministrstvo RS za izobraževanje, znanost in šport, Andragoški center Slovenije, Obrtna zbornica in Zavod RS za zaposlovanje, podatki o srednjih šolah). S prenovo je stopnja zapustnosti z 58 % padla na 9 %, čas ogleda pa smo dvignili za 67 %, kar kaže na razumevanje uporabnika (prejeli smo tudi številne pohvale).

Več o projektu: http://enki.si/projekti/moja-izbira

Razišči projekt: www.mojaizbira.si

ENKI.si

Nagrada: Najboljše oblikovanje, Najboljše uredništvo, Najboljša uporabniška izkušnja

Druge nagrade v 2015: Special Mention (Awwwards) in Special Kudos (CSS Awards Design)

Glavni namen projekta

Predstavljamo srčno ekipo, ki s svojim delom uspešno (so)ustvarja trende spletnega komuniciranja. Naš cilj je predstaviti dodano vrednost, ki jo lahko zagotovimo obiskovalcu, pri čemer mu prepuščamo intuitivni vstop v globino, kjer predstavljamo (tudi mednarodno) nagrajene zgodbe in ga izobražujemo o trendih spletnega komuniciranja. Tako posredno gradimo zaupanje in ustvarjamo priložnosti za poslovno sodelovanje.

Glavne aktivnosti

Obiskovalcu, ki se prvič sreča z agencijo, skušamo odgovoriti na vprašanje, zakaj smo zanj prava izbira. V fazi zanimanja subtilno gradimo zaupanje in vodimo do srečanja v fizičnem svetu – razumljivo, zgolj v primerih, ko naša energija prepriča (iščemo partnerje, ki imajo željo, da z nami spreminjajo vzorce). Obstoječe partnerje predvsem izobražujemo in spodbujamo k še bolj pogumnim odločitvam, ki bodo nov izziv tudi nam.

Glavne ciljne skupine:

(1) Marketingaši, starosti 25-45 let. (2) Vodstveni kader velikih in srednje velikih podjetij. (3) Obstoječi partnerji. (4) Uspešni mladostniki, starosti 20-30 let, ki iščejo nove karierne izzive.

Druge opombe:

Osredotočamo se predvsem na vizualna sporočila, ki obiskovalca seznanjajo s koristmi našega dela, pa tudi zabavajo, ko spoznava ENKIjevce. Uporabniška izkušnja je prilagojena različnim napravam, a je, predvsem zaradi videa in animacij, najbolj bogata na računalniškem monitorju, zato za vrednotenje predlagamo ogled preko slednjega.

Razišči projekt: www.enki.si

Cevko.si

Nagrada: Spletni prvak v kategoriji Javne in nevladne organizacije

Druge nagrade v 2015: Special Mention (Awwwards) in Special Kudos (CSS Awards Design)

Lastnik: JP VODOVOD-KANALIZACIJA d.o.o.

Glavni namen projekta

Cevko otrokom odpira vrata v vodni svet doživetij. In to dobesedno, saj klasično strukturo spletnih strani zamenjuje z raziskovanjem skrivnostnih hiš kot del mestne infrastrukture, ki vabijo k raziskovanju – vsaka skriva zanimive vsebine, obogatene z videom, animacijami, avdio vsebinami, igricami … Ko otrok vstopi v prostor, intuitivno drsi skozi izobraževalne sklope in interaktivno, z različnih zornih kotov spoznava zgodbo vode in se s Cevkom uči, kako varovati vodne vire.

Glavne aktivnosti:

Cevko.si pomeni poskus razumevanja uporabniških navad otrok, zato zapušča ustaljene menijske strukture in najmlajšim dostop do vsebin omogoča preko igričarske platforme vstopanja v mestne hiše. Otrok preprosto izbere področno hišo in raziskuje multimedijsko bogate vsebine, tako pa se izobražuje o pomenu pitne vode v našem življenju in se uči odgovornega ravnanja z vodnimi viri, ne nazadnje pa rekrutira kot varuh vodnih virov. Zabava se na različne načine, celo s Cevkovo pesmico ali pa pred spanjem, ko lahko v postelji posluša pravljico.

Glavne ciljne skupine:

(1) Otroci, stari 8–12 let. (2) Starši otrok. (3) Izobraževalni delavci v šolah.

Druge opombe:

Mednarodna nagrada Special Kudos (CSS Design Awards) dokazuje, da stran v svetovnem merilu dosega odlične ocene.  S prenovljeno stranjo stopamo korak naprej po poti intuitivnega raziskovanja – zapuščamo klasične pojavne poti in najmlajše, upoštevajoč izvedene raziskave, preko igre vodimo do cilja (kljub zahtevni vstopni platformi tudi na telefonu, v celoti prilagojeno za retina zaslone). Pri tem ne pozabimo niti na majhna presenečenja, npr. dnevna in nočna scena, občasne nagradne igre, aktivnosti, povezane z off-line dogodki, ... Z uporabniško izkušnjo, prilagojeno otrokom, te povprečno zabavamo 3:50 min, pregledajo več kot 6 strani, zapustnost pa je skoraj ničta (12 %). Penetracija je odlična – večina ljubljanskih otrok sporočila pozna in spoštuje ter širi med odrasle.

Več o projektu: http://enki.si/projekti/cevko

Razišči projekt: www.cevko.si

eSVET.si

Nagrada: 3. mesto v kategoriji Družbeno odgovorni projekti

Druge nagrade v 2015: Special Kudos (CSS Awards Design)

Lastnik: Gen energija, d.o.o

Glavni namen projekta

S projektom eSvet skušamo problematiko in izzive energetske prihodnosti Slovenije, EU in sveta približati informacijskim in komunikacijskim potrebam ciljnih skupin, ki jim do nedavne objave portala v slovenskem jeziku ni bilo na voljo uporabniško prijazno, informacijsko bogato, strokovno kredibilno in tehnološko dovršeno spletno mesto o energiji/energetiki. eSvet ponuja strokovno utemeljene, vendar laični javnosti razumljive in z vsakdanjimi aktivnostmi povezane informacije o energiji in energetiki ter tako nevsiljivo skrbi za vzpostavitev energetske pismenosti.

Glavne aktivnosti:

(1) Krepitev razumevanja temeljnih konceptov, povezanih z energetiko, in posledično spodbujanje odgovornega ter argumentiranega odločanja o oblikovanju energetske prihodnosti. (2) Krepitev zanimanja za energijo in energetiko, ki temelji na energetski pismenosti. (3) Povečanje zavedanja o današnjem in prihodnjem pomenu trajnostnih in obnovljivih virov energije za zanesljivo, varno, cenovno ugodno in nizkoogljično oskrbo z električno energijo. (4) Predstavitev ključnih energetskih projektov in ukrepov za trajnostno energetsko prihodnost Slovenije.

Glavne ciljne skupine:

(1) Državljanke in državljani – porabniki električne energije. (2) Izobraževalne inštitucije (učitelji, profesorji, mentorji; učenci (od zadnje triade OŠ naprej)). (3) Širša strokovna javnost, ne/posredno povezana z energetiko in energetskimi projekti. (4) Nevladne organizacije in mediji.

Druge opombe:

Spletno mesto je mednarodno nagrajeno s certifikatom Special Kudos (CSS Desing Awards). Zasnovali smo ga kot kombinacijo video, animiranih, slikovnih in vsebinskih komponent in tako k raziskovanju prepričali tudi tiste, ki jim tematika ni v prvem planu zanimanja. Obiskovalca vodimo po svetovih energije, kjer sicer strokovne tematike predstavljamo v uporabniku prijaznem in razumljivem jeziku, kadar je le mogoče, obogateno z interakcijami. Deluje v odzivni grafiki, a je uporabniška izkušnja zaradi videa in animacij optimalna na računalniškem zaslonu.

Več o projektu: http://enki.si/projekti/esvet

Razišči projekt: www.esvet.si

Preglej vse nagrade >>

O WEBSI

WEBSi Spletni prvaki izpostavljajo, predstavljajo in nagrajujejo digitalne presežke Slovenije. S svojo kompleksno, a hkrati logično in transparentno metodologijo projekt WEBSI slovenski javnosti postreže z odgovorom na vprašanje: »Kdo je dober in kdo zna?«. Podeljene nagrade WEBSi Spletni prvaki 2015 spodbujajo odličnost v slovenskem digitalnem prostoru.

Več o WEBSi >>

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.