Vrtičkanje

Pri Zavarovalnici Triglav so info portal, ki je načeloma del korpo strani in prinaša ogromno traffica, postavili na svojo domeno in ustvarili samostojen portal. Sprva se mi je pristop zdel nenavaden, a  sem si rekla, da niso od včeraj in ni vrag, da vedo, kaj počnejo. Dobro je, da so zajahali »content buzz word« in poskušajo na trgu operirati z relevantnimi vsebinami. Dobro je, da na strani obveščajo, svetujejo in izobražujejo. Dobro je, da imajo hvaležne vsebine in zato kar precejšen potencial, da postanejo tudi veliki lifestyle portal.

Všeč so mi povezave med članki, čeprav te, kot je v navadi slovenskih portalov, niso vedno najbolj smiselne. Morda samo mene moti ta površnost ali pa formula »količina pred kakovostjo«, ki med povezane vsebine stlači čim več kontenta, pa čeprav ta ni nujno povezan. Za uporabnika je z vsebino poskrbljeno – kaj pa ima od tega zavarovalnica?

En podatek že imamo - 40.000 naročnikov na novice. Whoa! Ni slabo. Torej imajo njihove naslove in jih lahko po mili volji bombardirajo s svojimi storitvami. To je en način. Dražji. Manj učinkovit.  Je pa še drugi. In ta bo dal takojšnje rezultate. Hecno, da se tega še niso spomnili, razen, če so zavestno postavili portal zato, da na ta način spreminjajo percepcijo blagovne znamke.  Torej, vsebinski deli so kot nalašč za subtilno in prijazno prodajo storitev, kajti takrat se rodi in izrazi potreba. Seveda bi morali biti izbrani in del taistega contenta, saj je prehod na korpo res zoprn. In potem bi se zgodila neka nova zgodba. Takšna, ki bi dobila smisel. Je pa vse to zgolj moja domneva. Verjamem, da se v resnici, za pobranimi naslovi skriva cel kup možnosti za analitiko. In, da so jo izkoristili.

Za konec pa še malo lepotnih popravkov. Podoba je zelo »2010«, čeprav prikladna za tip vsebine. Če bi imela slab dan, bi jo označila za predvidljivo. Moti me površna izdelava odzivne grafike, saj bi pričakovala načrtovanje po formuli »mobile first«, še posebno, ker deluje kot kolaž. Pritožbo imam tudi nad kopiji … a to je že druga zgodba.

Načeloma je stran povsem »OK« in ob podatku, da jih spremlja že 40.000 ljudi, zelo verjetno vredna vsakega vloženega solda.

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.