VODJA PROJEKTOV JE MULTITASKING NINJA

VODJA PROJEKTOV JE MULTITASKING NINJA

KAJ POČNEMO VODJE PROJEKTOV?

1. Skrbimo za poslovne partnerje. Ti nam morajo zaupati in vedeti, da bo delo vedno dobro opravljeno v določenih časovnih okvirjih. Včasih se zalomi, vendar je v teh primerih pomembno, da se poslovni partner zaveda, da smo skupaj na "isti ladji" in da bomo po svojih najboljših močeh rešili težave, ki se lahko pojavijo. Poslovnim parterjem nudi vodja projektov strokovnost in rešuje njihove izzive z veliko energije in dobre volje, predvsem pa skrbi za to, da je naš odnos močan in dolgotrajen.

2. Vodimo ekipo znotraj podjetja. Ta je gradnik in motor podjetja, zato je pomembno, da vodje projektov skrbimo zanjo. To pomeni, da se z ekipo odlično razumemo, jo vodimo v pravo smer, z njo rešujemo izzive, ki nam jih postavijo poslovni partnerji, predvsem pa, da smo s člani ekipe prijatelji, si zaupamo in si stojimo ob strani. 

3. Smo prilagodljivi. Če je potrebno, svoj delovnik prilagodimo delovnim razmeram in včasih žrtvujemo svoj popoldan, vikend ali praznik. In to za nas ni ovira. No, včasih že, ko imamo drugačen plan in "uleti" nenapovedano delo :)

4. Znamo delati pod pritiskom. Časovni roki, prezentacije, vprašanja, na katera ne poznamo odgovorov ... Vse to so stresne situacije, ki povzročijo, da nam vsa kri odteče iz obraza. Vendar se hitro znova sestavimo in iz vsake take situacije izvlečemo kaj, kar je "cool", in se iz nje česa naučimo. Včasih kaj dobrega, včasih malo manj.

5. Svoje storitve poznamo v "nulo". Vse storitve, ki jih nudi podjetje, kjer je vodja projektov zaposlen, mora le-ta poznati, saj jih le tako lahko ponotranji in poskrbi, da so boljše od konkurence.

6. Smo dobri poslušalci. Znamo prisluhniti potrebam in željam svojih poslovnih partnerjev in prav tako potrebam in željam svoje ekipe. Velikokrat znamo žonglirati in zadovoljiti oboje, včasih pa nam le ne uspe, vendar znamo z močno željo, strpnostjo in optimizmom narediti čudeže.  

7. Absolutno nismo tihi. Vedno govorimo. Med seboj, z ekipo, po telefonu, se deremo iz pisarne v pisarno, glasno zapojemo, če je to potrebno, definitivno pa se od srca in seveda nič kaj tiho smejimo.

8. Ne prenesemo monotonije. Seveda jo včasih moramo, vsaj zadnje dni v mesecu, ko izdajamo račune in pripravljamo razna poročila. Drugače pa uživamo v razgibanosti projektov, nikoli ne vemo, kaj bo prinesel nov delovni dan, in to nam daje zagon.

9. Smo organizirani. Vsaj večino časa :) Skrbimo, da je delo opravljeno, da se vsi držimo rokov, da imamo projekte sortirane po abecednem redu, da je vsaka prezentacija narejena do podrobnosti, da kreativo držimo za ovratnik, ko odplava od začrtanih ciljev, da imamo vse lepo zloženo po mapah, da je naš desktop čist in prazen ... :)

10. Smo ljudje. Z dobrimi in slabimi dnevi. 

Vir foto: Pexels

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.