
Twitter je svoje uporabnike v teh dneh razveselil z novostjo – Twitter Analytics, orodje, ki uporabnikom omogoča natančen pregled in analizo, kaj se dogaja z njihovimi tviti, ko jih objavijo. Orodje je brezplačno in je del, ki je marsikateremu uporabniku Twitterja do sedaj manjkal.
Twitter analitika je precej podobna analitiki, ki smo jo navajeni pri Google analitiki. Uporabniki/blagovne znamke, ki komunicirajo preko Twitterja, lahko z njeno pomočjo dobijo vpogled v doseg objave, število retvitov, kot tudi v vključenost uporabnikov in na podlagi tega lahko prilagodijo svoje komunikacijske cilje, predvsem pa lahko spremljajo, kaj se dogaja z njihovimi objavami.
Twitter že nekaj časa omogoča Twitter Cards, orodje, s katerim se znotraj tvitov lahko prikazujejo povzetki objav ali fotografije iz spletnega mesta. Tudi ta del je vključen v novo analitiko in nam omogoča, da lahko naredimo spremembe na spletnem mestu, s katerimi bomo dosegli večji domet preko Twitter objav – sedaj bomo imeli veliko več možnost, da testiramo različne objave in izberemo tiste, ki so dosegle največ javnosti in na njih gradimo komunikacijo na Twitterju.
Seveda je vse to samo vstopna točka v svet oglaševanja, v katerega se je Twitter podal v zadnjih letih. Verjetno se še vsi spomnimo, da dolgo časa ni bilo promoviranih objav, promoviranih trendov in promoviranih Twitter računov, ki služijo večjemu dometu tvitov in sedaj postaja Twitter tudi oglaševalski kanal, ki ga bo marsikdo lahko zelo koristno uporabil za promocijo novih storitev ali zanimivih projektov. V Sloveniji oglaševanje še ni omogočeno, vendar bo kmalu, saj je včeraj podjetje Httpool objavilo, da so postali zastopnik za Twitter oglaševanje za 12 držav iz regije - Avstrija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Češka, Makedonija, Romunija, Srbija, Slovenija, Švica in Ukrajina.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.