Test povprečnega spletnega uporabnika: trgovine s športno opremo

Pametno načrtovati uporabniško izkušnjo

V današnji družbi hitrega napredka mora spletna trgovina zelo hitro slediti trendom in vedno večjim zahtevam obiskovalcev. Potrebno je pametno načrtovati uporabniško izkušnjo, ki potencialnega kupca pripelje do končnega prodajnega procesa, mu poda vse odgovore ter omogoči nakup izdelka, ki ga uporabnik išče. Med drugim je vsekakor pomembna tudi kakovost in atraktivno spletno mesto, ki pritegne obiskovalce in je vsekakor odzivno na vseh napravah.

Število uporabnikov interneta, ki so pripravljeni kupovati preko spleta se z leti povečuje. Ponujanje športnih izdelkov in storitev prek interneta pa zahteva drugačen pristop do kupcev in poenoteno digitalno komunikacijo. Pomemben je način podajanja vsebin, predstavitev artiklov, tehnološki vidik, predvsem pa funkcionalnost in uporabnost spletnega mesta. Vsak nakup športnih izdelkov naj bi potencialnemu kupcu omogočalo racionalno in omejeno porabo časa, samostojno odločanje o nakupu in nenazadnje tudi prijetno počutje v spletni trgovini.

Pri pregledu spletnih mest sem ugotovila, da se vsa podjetja zavedajo izredno velike pomembnosti odzivne grafike, kar je danes nujno zlo. Kar se tiče same uporabniške izkušnje in grafične dovršenosti, bi izpostavila e-trgovino Superge.si, ki svojo ciljno skupino zelo dobro pozna, kar se vidi tudi v poenoteni kumunikaciji preko Facebook profila. V negativno smer bi izpostavila gobalno verigo SportsDirect.com, ki sicer ima izkušnje na globalnem trgu in je trgovina verjetno sama po sebi z relativno dobro uporabniško izkušnjo dobro obiskana, vendar skozi vizualno prezentacijo izgubljajo cilno skupino, kar se vidi tudi preko Facebook komunikacije, ki je popolnoma zanemarjena. Vse ostalo je v povprečju.

Vedno znova je se je potrebno zavedati, da na promet spletne trgovine vplivajo trije glavni faktorji, relevanten obisk (prava ciljna skupina), stopnja konverzacije in povprečna vrednost kupca. V kolikor vplivamo na vse tri, si zagotovimo večjo uspešnost in zadovoljnega kupca. Predispozicija poleg dovršenega spletnega mesta je, da kupca zelo dobro poznamo, spremljamo njegovo pot ter jo prilagodimo dobri uporabniški izkušnji.

Celotno MM oceno primerjave strani si lahko preberete tukaj.

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.