
Zaobljuba.si je prejela še nagrado POMP 2014 – najboljši digitalni medij. S tem smo osvojili skoraj vse možne nagrade, razpisane za tovrstni projekt.
Pojasnilo žirije:
Zaobljuba.si (ENKI)
Pa kaj, če obstaja Pinterest, ki je tako ali tako najbolj učinkovit predvsem med Američankami! Zakaj ne bi lansirali svojega portala, ki točno ve, kateri problem rešuje, ki točno ve, komu je namenjen, in je temu ustrezno tudi načrtovan? V vsebinskem marketingu vse bolj govorimo, naj natančno definirana ciljna skupina uživa vsebino, naj ta v njej vzbuja določena čustva. In Zaobljuba.si počne prav to. Vizualna podoba je več kot odlična in med prijavljenimi brez konkurence. Žirija v Zaobljubi.si vidi velik poslovni potencial. Sanjarnica postaja realnost.
Ta dosežek nas zapolnjuje, saj gre za avtorski projekt, s katerim smo preizkusili, kako dobro snujemo poslovne modele in kako daleč upamo, če smo odločevalec in nam ni potrebno slediti omejitvam, postavljenim s strani tretjega.
V Sloveniji letno zabeležimo med 6-7 tisoč porok, s povprečnim proračunom 10.000 EUR. Znano je, da načrtovanje poroke mnogim predstavlja velik izziv, pogosto povezan s stresom.
Analiza trga je pokazala, da poročni portali uporabnikom ne nudijo celovitega pregleda storitev, prav tako se zgodbe ne lotevajo celovito, število fotografij, ki so ključne pri izbiri detajlov, pa je izjemno omejeno.
Tehnično portali delujejo kot pasivne vsebinske strukture, ki ne izkoriščajo moči družbenih medijev in ne vpletajo uporabnikov kot soustvarjalcev vsebin. Uporabniška izkušnja in grafična podoba sta zastareli in ne sledita različnim fazam odločitvenega procesa, rešitve pa niso prilagojene mobilnim napravam in zabavne za uporabo.
Zaobljuba.si je interaktivno orodje, ki organizacijo poroke spremeni v zabavno dogodivščino.
Bodoča mladoporočenca pregledujeta fotografije nedavno poročenih parov in ponudnikov poročnih storitev ter všečne umeščata v Sanjarnico, kjer se izoblikuje »interaktivna tabla« njune sanjske poroke. Slednjo lahko komentirata s prijatelji, predstavita poročnemu organizatorju ali pa kar sama enostavno kontaktirata izbrane ponudnike.
Poročenim parom nudi brezplačno predstavitev svoje poroke, ponudnikom pa inovativno platformo za predstavitev svojih izdelkov v sliki, ki jim nudi povratno informacijo všečnosti s strani obiskovalcev.
S pogleda ponudnika pomeni vodilno poročno platformo, kjer zakup oglasnega prostora stopa v ozadje, nagrajuje pa se pridobivanje povezanih poročenih parov in zbiranje všečkov, ki kaže na priljubljenost ter vsebinski marketing preko blogovskih zapisov.
Primarna: pari, ki načrtujejo poroko (pretežno ženska populacija, 20-40 let, ki k načrtovanju v povprečju pristopi 1 leto pred dogodkom in uresničuje svoje sanje, vezane na dan zaobljube).
Sekundarna: nedavno poročeni pari, ki si izdelajo predstavitveno stran v želji širši javnosti pokazati svojo popolno zaobljubo in ponudniki poročnih storitev, ki se želijo inovativno, a stroškovno ugodno izpostaviti med konkurenti in kar najbolj preprosto stopiti v stik s potencialnimi kupci.
Zaobljuba.si s Sanjarnico predstavlja nišno komuno, ki inovativno prepleta ponudbo in povpraševanje v sliki, ter vzpostavlja »zabavni« element načrtovanja poroke z lepljivimi elementi tekmovalnosti in čustev.
Razume ciljno skupine in njene potrebe, zato v ospredje postavlja fotografije, medtem ko vsebinski del postavlja v sekundarno vlogo nasvetov in priporočil.
Na potrebe ciljnih skupin se odziva tako, da vsaki zagotavlja platformo za doseganje ciljev:
Ciljno skupino aktivira v smeri sooblikovanja vsebine (objava fotografij, izbira priljubljenih, objava prispevkov) in doseganja lastnih potreb (preko Sanjarnice pari preprosto izdelajo vizualno zgodbo sanjske poroke).
Zaobljuba.si pomeni smel poskus interaktivnega komuniciranja s fotografijami. Če velja, da slika govori več kot tisoč besed, potem klasična vsebina lahko postane podpornik vizualnih elementov, fotografija pa prevzame ključno komunikacijsko mesto.
Elementarni gradnik vsebinske forme je tako fotografija v treh sklopih:
Vsako fotografijo uporabnik lahko všečka in/ ali umesti v Sanjarnico, v individualno poimenovane in urejene sklope (table). S tem želimo pomagati mnogim, ki imajo težavo z odločanjem in vizualizacijo idej, da na zabaven način, s pregledovanjem in označevanjem všečnih fotografij, izdelavo podobo sanjske poroke.
Vsebinski slopi so sekundarnega pomena:
Glede na rezultate upamo verjeti, da smo ciljni skupini ponudili orodje, ki jih zabava in jim hkrati omogoča najti prave rešitve. Oddaljili smo se od klasike in izdelali trendovsko platformo, ki jo interaktivno oblikujemo in soustvarjamo skupaj s ciljnimi skupinami.
Učinkovitost modela dokazujejo rezultati od 1.10.2013:
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.