Omlet napada Facebook

Omlet je odprto mobilno družabno omrežje v lasti MobiSociala, ki pomeni velikopotezni napad na Facebookov model mobilnega družabnega omrežja.

Po svoji naravi je mobilen, v celoti prilagojen za telefone, vsebine in glasovanje pa so dostopni iz klepetalnega načina. Uporabniki lahko povežejo različne identitete in jih uporabljajo v ločenih skupinah, s čimer se izognejo neprijetnim situacijam, ko neprimerne objave opazijo npr. starši. Vse podatke je možno hraniti v Dropbox, Box, domači strežnik ali drugo skladišče podatkov, pri čemer je bistvo, da se tisti, ki jih uporabniki ne želijo hraniti, samodejno izbrišejo v 14 dneh. Vedno se lahko tudi odločijo in vsebine, ki so jih prej delili z drugimi, samodejno izbrišejo.

Omlet ne temelji na poslovnem modelu, odvisnem od oglaševalcev in v osnovi rešuje tri temeljne težave Facebooka, in sicer: zasebnost, monopol in inovativnost. Glede na visok trend upadanja uporabnikov Facebooka med mladimi, so avtorji prepričani, da na trg vstopajo v pravem času.

V prihodnje lahko tako domnevamo, da bodo tudi giganti, kot je Facebook, primorani bolje upoštevati zasebnost uporabnikom, predvsem pa slednjim v zameno za podatke ponuditi več koristi.

Več: www.omlet.me

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.