
Na natečaju WEBSi – spletni prvaki 2013 smo dosegli 2. in 3. mesto. Spletna stran Javni holding Ljubljana je zasedla 2. mesto v kategoriji Javne organizacije, Cevkovo mesto pa 3. v skupini Družbeno odgovorni projekti.
Portal vključuje povezane družbe Energetika Ljubljana, Vodovod-Kanalizacija, Ljubljanski potniški promet in Snaga.
Spletni portal obvešča meščane in obiskovalce Ljubljane o delovanju petih javnih družb, ki skrbijo za življenje mesta in jih usmerja pri opravljanju dnevnih opravil.
Sekundarna vloga je svetovati, usmerjati in izobraževati preko interaktivnih aplikacij, ki delujejo kot integrirani ali zunanji centri, s katerimi nagovarja k aktivnemu reševanju in soustvarjanju vprašanj in potreb.
Ciljne skupine:
Primarna: prebivalci Mestne občine Ljubljana in primestnih občin
Sekundarna: obiskovalci prestolnice in poslovni partnerji družb
Glavne aktivnosti:
Pomoč pri vsakodnevnih opravilih, povezanih z dejavnostmi družb
Seznanjanje z dejavnostmi družb
Informiranje o aktualnih zadevah
Reševanje vprašanj in kontakti
Spodbujanje okoljskega ravnanja
2. mesto v kategoriji Javne organizacije
Spletišče deluje kot prijazno izobraževalno okolje, kjer Cevko, preko interaktivnih zgodb, animiranih in video prikazov, kratkih izobraževalnih vsebin, številnih idejah poizkusov in igric ter nenazadnje nenehnim komuniciranjem otroke seznanja s tematiko vode in jih osvešča o omejenosti življenjsko pomembne tekočine ter nujnosti varovanja čiste pitne vode.
Glavne aktivnosti:
Izobraževanje s tematiko vode in seznanjanje s sistemom oskrbe s pitno vodo.
Ozaveščanje o pomenu varovanja čiste vode.
Približevanje maskote Cevko otrokom.
Ciljne skupine:
Otroci 6-12 let.
Želeli smo vzpostaviti spletišče, ki z raznolikimi pristopi otroke animira in jih vzpodbuja k raziskovanju in izobraževanju ter jih aktivno vključuje v razne aktivnosti Cevka. Spletna stran je že nagrajena z Netko 2011 zmagovalcem v kategoriji otrokom najbolj prijazne spletne vsebine.
3. mesto v kategoriji Družbeno odgovorni projekti
Uvrstitev dveh projektov na listo najboljših agencijo znova uvrščajo med najboljše spletne agencije. Veseli smo, da uživamo zaupanje partnerjev, s katerimi dosegamo odlične rezultate.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.