Ne zanemarjajte pomena pošiljanja e-novic

V mesecu  marcu smo se udeležili marketinškega dogodka InOrbit16, kjer se je v dveh dneh zvrstilo 20 mednarodnih strokovnjakov s področja spletnega marketinga.

Glavni poudarek konference je bil na »Inbound marketingu«, kjer uporabnik ne izvede nakupa na spletni strani na podlagi številnih oglasov, ki so ga pripeljali na spletno mesto, temveč obišče spletno stran preko vsebin, ki jih je v danem trenutku iskal oz. so pritegnile njegovo pozornost. Nakup je v tem primeru posledica pridobljenih informacij, ki so bile za uporabnika relevantne in so pripomogle k odločitvi za nakup.

Govorci so poudarili, da ključno vlogo pri komunikaciji s kupci v nakupnem procesu igra e-mail marketing, ki ga ne smemo podcenjevati, zato bom v zapisu temu namenila več pozornosti.

Prvi korak učinkovitega e-mail marketinga je v tem, da na spletni strani vključimo prijavo na newsletter, da začnemo pridobivati kontakte. Prijava naj ne bo samoumevna, zato moramo uporabniku v zameno, da nam zaupa svoje podatke, predstaviti dodano vrednost, ki je lahko v obliki popusta ob prvem naročilu, brezplačnih priročnikov, e-knjig ipd. 

Katere podatke zahtevati od potencialnega naročnika na newsletter?

V naslednji stopnji od uporabnika pridobimo potrebne podatke, pri čemer moramo paziti na to, da zahtevamo le nujno potrebne, saj bomo v nasprotnem primeru uporabnika odvrnili od prijave. Podrobnejše podatke lahko zahtevamo kasneje, ko je že prijavljen na novičasko listo.

Sledi strategija pošiljanja novic, kjer je bistveno, da uporabnikom, ki so se prijavili na novice, pošljemo takojšnji pozdravni email, saj le ta v povprečju prinese 3 x več aktivacije (v primeru spletne trgovine - nakup) kot nadaljnja promocijska sporočila.

Newsletter kot opomnik na zapuščeno nakupovalno košarico

Še posebej so promocijska sporočila učinkovita, ko gre za zapuščene nakupovalne košarice spletnih trgovin, saj bo sporočilo z vsebino nakupovalne košarice, ki jo je uporabnik imel v spletni trgovini, odprlo več kot 30 % prejemnikov. Glede na to, da uporabniki v povprečju zapustijo od 55 % do 80 % nakupovalnih košaric na spletu, je to vsekakor priložnost za izboljšanje nakupnega procesa. 

Kako pogosto pošiljati newsletter?

Predavatelji so izpostavili, da enotnega pravila glede frekvence pošiljanja elektronskih sporočil ni, temveč je potrebno testirati pri lastni ciljni skupini. Zadnji podatki kažejo, da so naročniki, ki so prejeli tri sporočila tedensko, namesto dve sporočili, odpri 43 % več sporočil in posledično generirali tudi več prometa.

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.