
Veritasium je objavil zanimivo raziskavo o načinih pridobivanja novih sledilcev na Facebooku in lastnostih, ki jih imajo.
Skozi youtube video sta predstavljena dva primera. V prvem primeru gre za nakup like-ov preko spletnih podjetij tako imenovanih »click-farms«. S pomočjo takšnih servisov lahko namreč v kratkem času pridobimo veliko število novih sledilcev, vendar pa to niso dejanski uporabniki in večinoma prihajajo iz držav, ki ni nujno naše ciljno tržišče in za nas niso relevantni. Posledično naše objave na Facebooku ne dosežejo takšne stopnje integriranosti uporabnikov, kot bi si jo želeli.
V drugem primeru pa gre za pridobljene sledilce skozi targetirano oglaševanje, ki ga ponuja Facebook. S pomočjo oglaševanje Facebook strani so pridobili nove sledilce, vendar je na koncu analiza sledilcev pokazala, da velika veličina novo pridobljenih sledilcev sledi velikemu številu znamk in so na družbenem omrežju povsem neaktivni.
Celotno študijo si lahko pogledate v spodnjem video posnetku.
Leto 2020 si bomo zapomnili po številnih spremembah.
Evropski odbor za varstvo podatkov je posodobil svoje smernice glede privolitve podeljevanja piškotkov.
Oglaševanje je nekako postalo del naše globalne kulture in je globoko zakoreninjeno v naši družbi. Skoraj ni trenutka, ko posameznik ne bi bil izpostavljen oglasnemu sporočilu. Oglaševanje je povsod okoli nas in postalo je nekaj vsakdanjega.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.