Introvertiran svet Barcelone, Chet Fakerja, penisov, lepih punc, cest in burgerjev

Že tri leta zapored letimo po kreativni odmerek v Barcelono. Ne, Offf Barcelona ni advertajzejrski festival.

Offf je festival vseh samosvojih posameznikov, ki imajo »kohones« početi samo tisto, kar hočejo. Tukaj ne gre več za veselje do dela. Posamezniki, ki imajo praviloma enourni show na odru Museua Disseny (muzeja dizajna), so globoko vpeti v družbeno odgovorne projekte ali pa so večinoma njihovi očetje, začetniki. Ukvarjajo se s svojimi strahovi in ne uporabljajo visokoletečih marketinških izrazov tipa »get out of your comfort zone« …, ampak končajo stavek pri »get out«. Razumejo namreč, da popolna predanost uma, telesa, udobju tako močno odtegne ventile, da ustvarjaš s čisto lastno esenco. S svojo bitjo. Vodi jih potreba po prestopanju mej, pa ne tistih znotraj mavrice, ampak pravih, humanističnih, družbenih in včasih naravoslovnih. Hočejo več zato, ker želijo videti in razumeti, do kod lahko gredo in odnesejo celo glavo.

Oni živijo. Razen nekaj drobnih razlik med preglasnimi Američani in pretihimi Španci je večina introvertirancev.
Poslušajo, saj se raje kot z drugimi, pogovarjajo sami s sabo. Idej ne delijo, ampak jih preprosto uresničijo. Do fakultete so imeli enega prijatelja, od takrat dalje pa še enega – dekle istega prijatelja. Pri introvertirancih je tako, da imajo zelo veliko srce. In ker je tako veliko, ga lahko hitro raniš. Zato počnejo blazne stvari, ki jim dajejo samorogovske oklepe in jih varujejo pred krutimi očmi »hudobcev«, ki se pasejo po družbenih omrežjih.

Letos je bilo na odru še več čutečih – kot bi z leti postajali mehkejši. Niso več previdni in že od rojstva naprej ne politično korektni.

Letošnje leto si bomo zapomnili predvsem po dveh dobrih režiserjih videospotov. Prvega, ker je obseden s cestami, jelenčki in monokronijo. Hiro Murai nam je uspešno – zaradi videa Cheta Fakerja za nekaj dni (meni mesecev) – vsadil v glavo Borisa, ki si ga bomo prepevali ob deževnih dnevih. Na drugi strani nas je mrazilo ob filmih Matta Lamberta, ki razkriva mimikrijo mladih gejev – eskortov v Berlinu – in nasploh o njegovem boju za LGBT skupnost. Do krvi. Solze žalosti so nam tekle ob sicer vedrem predavanju Timothyja Goodmana in solze smeha ob predavanju Mr. Binga.  


Vir: www.designboom.com

Vedno znova nas očara Paula Scher iz Pentagrama, ki je kljub temu, da ustvarja pri skoraj sedemdesetih, še vedno kraljica in vsi ostali pokorni amaterji. Paula je sicer pričela delati pri Pentagramu pri svojih petdesetih, a njeno delo vedno znova dokazuje, da moraš biti kot grafični oblikovalec najprej velik mislec. Vsa njena dela so tako preprosto smiselna in tako neznansko kompleksna, da si želiš, ne glede na to, kateri poklic opravljaš, da bi ob sobotah hodil z njo na tržnico in se pogovarjal o čemerkoli. Ker: Paula.

Nad vsemi – pa čeprav visokimi pričakovanji – so bili: Signalnoise, ki je najbolj zabaven, glasen, hitro govoreči nerd med vsemi dizajnerji, Gavin Strange in Merlin Crossingham iz AArdman Animations, ki sta nas zasula z malim modrim možicljem »offf dudeom«, protagonistom njunih – letošnjih #offf16 Open Title-ov, Johnny Cupcakes, ki je iz vzdevka, ki so mu ga podelili »priljubljeni« sošolci, ustvaril blagovno znamko, ki mu nosi milijone, že prej omenjeni Mr. Bingo in Golden Wolf – večkrat nagrajeni risani animatorji.

Za sladico nas je pocrkljal Carl Sprague – filmski art direktor … Spomnimo: Carl Sprague je narisal večino Wendersovih filmov, oskarjevega nagrajenca 12 years of Slave in kar nekaj filmov Woodyja Allena.


Vir: http://carlsprague.com/

Ker pa ni dobrega žura brez dobre glasbe, sta nam jo pod zadnjicami s svojo custom-made instalacijo podkurila art direktor Joshua Davis in odlična bobnarka pri M.I.A., feministka, Tedovka in Harvardovka Kiran Ghandi.

Vsako leto je posebno in skupni imenovalec vseh ustvarjalcev je: počni, kar hočeš, nihče ne ve, kakšen bo jutri. Naj bo danes povsem tvoj.

Na offfu so tudi lepe punce. Tudi lepi fantje in veliko burgerjev.

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.