Ideje najraje črpamo iz celega sveta

Ideje najraje črpamo iz celega sveta. V ENKI-ju imamo radi tiste, ki nas malce nasmejijo, predvsem pa tiste, ki opozarjajo na družbeno in okoljsko pomembne stvari ter jih ozaveščajo. Komunikacijske akcije igrajo v takšnih primerih veliko vlogo, saj se z njimi srečujemo na vsakem koraku. Kot navdih in nekaj dobrih primerov akcij smo opazili na družbenih omrežjih znanih blagovnih znamk in z vami jih delimo v nadaljevanju.

1. SPOTIFY “ONLY YOU” 

Spotify je znan po svojem sistemu oblikovanja personaliziranih “wrapped” seznamov predvajanja, kjer ob koncu leta vsakemu poslušalcu oblikuje seznam njegovih najbolj predvajanih pesmi. Tokrat pa se je podobnega načina lotil še na bolj intimni ravni. S pomočjo algoritma aplikacije je Spotify oblikoval poseben “Only you” seznam predvajanja, kjer poslušalcu ponudi uvid v način poslušanja glasbe. Posamezniku je v času akcije predstavil seznam predvajanja glasbe, ki opiše njegovo rojstno karto (po glavnem horoskopskem znamenju, luninem znamenju in ascendentu). Nadaljeval s tem, da ponuja smešno kombinacijo dveh glasbenih ekstremov (priznajmo, kdo jih nima?) s prav posebnim seznamom predvajanja, ki ga aplikacija oblikuje glede na vaše odgovore na vprašanje “koga bi povabili na večerjo?”. Ponudil je tudi uvid v časovna obdobja glasbe, ki jo največ poslušate in v katerem delu dneva najbolj predvajate svojo glasbo. 
Da bi malce humoristično personalizirano kampanjo razširili, so s simpatičnimi grafikami in zabavnim tekstom oblikovali predloge, ki so jih lahko vsi s svojimi prijatelji delili na svojih družbenih omrežjih.

 
 

2. ABSOLUT VODKA: ABOSLUT RAINBOW

Absolut vodka slovi po tem, da je bila prva alkoholna znamka, ki je v času zaničevanja, nesprejemanja in sovraštva do LGBTQ+ skupnosti, targetirala ravno njih. S tem so si pridobili znak spoštovanja, ki ga ohranjajo še danes. S pomočjo glavnega oblikovalca mavrične zastave in močnega podpornika skupnosti, Gilberta Bakerja, so oblikovali Absolut Rainbow vodko, ki je dobila mesto v njihovi kolekciji, najbolj prodajana pa ostaja v junijskem “mesecu ponosa,” ki ga znaznamujejo tudi vsesvetovne parade ponosa in različna praznovanja. Letošnjo kampanjo pa so podprli z izobraževalno vsebino na njihovih družbenih omrežjih. Komunicirali so predvsem preko Twitterja, z vizualnimi orodji pa so nastopili tudi na drugih komunikacijskih kanalih, kjer so delili zanimiva dejstva in se poglobili v zgodovino parade ponosa, nastajanja LGBTQ+ skupnosti in s tem pripomogli tudi k ozaveščanju problematike, s katero se člani skupnosti še danes srečujejo na vsakem koraku.

 
 

3. NESPRESSO “MADE WITH CARE”

Nesspreso, ena izmed vodilnih blagovnih znamk na trgu kave, se je z mini kampanjo, ki je dominirala predvsem na Facebooku in Instagramu, posvetila oblikovalcem okusov, ki z ljubeznijo pridelujejo kavna zrna. Povezali so se s slavnimi ambasadorji (kot je na primer George Clooney) in želeli z njihovo pomočjo poudariti pomembnost pridelovalcev kave in vseh kmetovalcev, ki skrbijo za njen popolni okus in kvaliteto. Pogovore z ustvarjalci kot tudi z oboževalci so delili na družbenih omrežjih, njihovim sledilcem pa so omogočili vpogled v zakulisje pridelave (in dostave) njihove najljubše kave.
 

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.