ENKIpi največ zlatih Diggit nagrad

Na slovenski konferenci o digitalnem komuniciranju Diggit so se petič nagradili najboljše digitalne projekte.

Poleg kreativnih komunikacijskih rešitev je bil fokus letošnje žirije za nagrade Diggit na izboru in prepletu spletnih komunikacijskih kanalov ter njihovi uporabi za doseganje zastavljenih ciljev, predvsem želenih ciljnih skupin. Osredotočili so se na inovativno rabo spletnih kanalov in napredne rešitve v digitalnem okolju.

Strokovna žirija je nagradila kar tri projekte izpod rok ENKIpe, in sicer Half Down, Imej.si in Grinalnice. S tremi zlatimi Diggit priznanji je ENKI znova ena najbolj nagrajenih ekip v slovenskem digitalnem prostoru.

 

Spodaj podrobno predstavljamo nagrajene kampanje.

Imej.si

Lastnik: Arnes, Register.si

Povezava: https://www.youtube.com/watch?v=WPIkZM9wJB8

Kategorija: Javni sektor

Tip dela: spletni video

Opis:

Izziv je predstaviti nacionalno domeno .SI, ki mora postati »Top of the mind« izbira. Z namenom povečati zavedanje o obstoju, vlogi in moči domene .SI skozi različne komunikacijske kanale, ki nagovarjajo ciljne skupine v različnih nakupovalnih procesih, smo ustvarili sisijščino, ki je osnova celotne kampanje.

Posisijščili smo spletne kanale in ustvarili močan priklic kampanje, nenazadnje tudi izjemne rezultate in med ciljnimi skupinami zasidrali sporočilo: »Si pomeni veliko, če je za piko«. V nadaljevanju predstavljamo YouTube spot Ples.

Projektna ekipa:

Agencija: ENKI;

Zunanji partnerji: produkcijska hiša: JocoHud prodakšn, režiser: Jože Robežnik, produkcija in montaža: Matej Lavka, medijska agencija: Red Orbit

Marketinški cilji:

  • nacionalna domena .SI kot prva izbira
  • nacionalna domena .SI kot atraktivna izbira
  • nadvladati .com domeno

Poslovni cilji:

Zaustaviti trend padanja zakupa nacionalne domene, zaznan v Evropi in Sloveniji.

Ciljne skupine:

  • poslovneži (30-50 let)
  • aktivni državljani (30-50 let – pretežno moški), ki jim uporaba .si domene pomeni novo priložnost
  • študenti (aktivni)

Implementacija dela:

S spotom, ki v svoji čistosti, brez glasbe, lepih protagonistov in množičnih kadrov, uvaja nerazumljiv pogovor v sisijščini, smo zavzeli YouTube. Spot je prilagojen mediju, saj nudi preklop na prevod (besedilo brez dodatka »si«) oz. vodi na spletno mesto, kjer nagovarjamo s prilagojenimi vsebinami.

Kreativnost in inovativnost:

Spodbujamo uporabo domene .si, zato smo prepletli njeno največjo konkurenčno prednost, da je .si slovenska, z dejstvom, da Slovenci nismo patrioti in po zgledu papajšine ustvarili jezik, ki za vsakim samoglasnikom postavi .si, SISIJŠČINO. Nato smo opazno posisijščili YouTube in druge medije.

Rezultati:

  • kar 18 % višji priklic .si
  • kar 67 % Slovencev bi izbralo .si
  • po novem višja priljubljenost .si kot .com
  • 20 % porast preverjanj .si - ustavljen trend upadanja, opazen porast zakupa
  • v povp. ogled kar do 31. s (povp. je sicer 4 s)
  • izjemno nizka povp. cena za ogled videa (0,02 €)

Ključne povezave:

Grinalnice

Lastnik: JKP Prodnik

Povezava: https://www.youtube.com/watch?v=W66hBKKeN1c&t=4s

Kategorija: izdelki in storitve za otroke

Tip dela: spletna igra

Opis:

JKP Prodnik s svojo maskoto Grini kontinuirano izvaja akcije, s katerimi med najmlajšimi dviguje odnos do okolja. Z Grinalnicami smo, preko igre, otroke podučili o ločevanju odpadkov.

Marketinški cilji:

  • Otroke podučiti o ločevanju odpadkov.
  • Dvigniti prepoznavnost blagovne znamke Grini preko igrive izkušnje.
  • JKP Prodnik približati odjemalcem v luči družbeno-odgovornega ravnanja.

Poslovni cilji:

V akcijo pritegniti vsaj 70 % odstotkov šol, nagovoriti večino ciljne populacije, izučiti otroke, posredno skrbnike, o pravilnem ločevanju, vsaj 3 minute interakcije na obisk, vsaj 4000 igranj (nagovarjamo populacijo cca. 2000 otrok).

Ciljne skupine:

  • Otroci 1-3. razred osnovne šole.
  • Šole.

Implementacija dela:

Otroci so morali v najkrajšem času poiskati predmete, po katerih je spraševal Grini, in odgovoriti, v kateri zabojnik sodijo. Posledično so zbirali točke in tekmovali z drugimi.

Kreativnost in inovativnost:

Vesoljček Grini na Zemlji opazi nered, zato se s svojim plovilom spusti, da bi pomagal. Izziva nas z iskanjem predmetov in pravilnim razvrščanjem v zabojnike za smeti, predvsem tiste, ki jih pogosto napačno odlagamo. Otrokom zabavna pustolovščina, ki preko igre uči o pravilnem ločevanju.

Rezultati:

  • 80 % doseg ciljne skupine (nagovarjamo cca. 2000 otrok)
  • podpora vseh šol na območju delovanja JKP Prodnik
  • 10260 odigranih iger
  • 373 ur interakcije z Grinijem na on-line, dodatno v off-line
  • 9.59 min povprečni čas igre
  • odlični odzivi otrok, šol in skrbnikov.

Ključne povezave:

HalfDown

Kategorija: Družbeno odgovorni projekti

Plovezava: https://www.youtube.com/watch?v=AhuSxwm4Qcw&t=3s

Tip dela: spletna strategija

Opis:

V Sloveniji se v povprečju vsako leto rodi 15 otrok z Downovim sindromom. Ti za svoj napredek potrebujejo več časa kot tisti brez motenj v razvoju. Več ponovitev, pravilnih vaj in usmerjanja.

Otrokom in skrbnikom je pri tem v največjo pomoč zgodnja obravnava, ki jo v Sloveniji izvajajo od leta 2017. Starši osvojijo nova znanja in prijeme, ki otroku pomagajo pri hitrejšem razvoju.

Število ur zgodnje obravnave pri specialnih pedagogih je žal omejeno, zato smo se odločili pri tem priskočiti na pomoč.

Marketinški cilji:

  • Norijo Black Friday preusmeriti v odgovorni premislek o možni pomoči otrokom z Downovim sindromom.
  • Ozaveščanje problematike Downovega sindroma.
  • Percepcija ENKI kot družbeno-odgovorne ekipe.
  • Poglabljanje odnosa s partnerji.

Poslovni cilji:

Omogočiti vsaj 30 dodatnih obravnav.

Ciljne skupine:

Poslovni partnerji ENKI.

Nagrade:

Zlata Diggit nagrada 2017

Glavne aktivnosti:

Na »Black Friday«, najbolj potrošniški dan, smo, z dvema različnima nogavicama, ki simbolizirata svetovni dan Downovega sindroma, spodbudili naše poslovne partnerje k naročilom naših storitev, sočasno pa se zavezali 50 % vrednosti naročil donirati v korist društva za Downov sindrom Slovenije.

Enotna izkušnja:

Black Friday = Half Down. Preko (e)pošte in social smo nagovorili partnerje in jih na najbolj potrošniški dan spodbudili k impulzivni akciji, ki ima dobrodelno noto. Na svetovni dan Downovega sindroma pa smo, s sloganom Don't let them Down, nosili dve različni nogavici in tako širili zavest.

Rezultati:

Z donacijo smo kar 100 otrokom omogočili zgodnjo obravnavo. Vse to v enem samem delovniku, brez medijskega proračuna ali visokih vložkov v kampanjo. V ekipi smo bili ponosni in srečni, da tudi z našim delom pomagamo ranljivi skupini.

Ključne povezave:

 

Poglej si pretekle dosežke Diggit natečaja:

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.