
British Council, ki velja za eno izmed največjih svetovnih organizacij za poučevanje angleškega jezika, je s pomočjo kampanje, ki je temeljila na bannerjih, promoviral uporabo angleškega jezika med zaposlenimi v azijskih državah.
Bannerji so se pojavljali na straneh, ki so bogate z vsebino in jih uporabniki veliko berejo. Zasnovani so bili na način spletnega slovarja, saj so v trenutku, ko je uporabnik označil besedo na spletnem članku, ponudili prevod izbrane besede.
Več o kampanji na: www.knowyourenglishbanner.com/case/
Leto 2020 si bomo zapomnili po številnih spremembah.
Evropski odbor za varstvo podatkov je posodobil svoje smernice glede privolitve podeljevanja piškotkov.
Oglaševanje je nekako postalo del naše globalne kulture in je globoko zakoreninjeno v naši družbi. Skoraj ni trenutka, ko posameznik ne bi bil izpostavljen oglasnemu sporočilu. Oglaševanje je povsod okoli nas in postalo je nekaj vsakdanjega.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.