
British Council, ki velja za eno izmed največjih svetovnih organizacij za poučevanje angleškega jezika, je s pomočjo kampanje, ki je temeljila na bannerjih, promoviral uporabo angleškega jezika med zaposlenimi v azijskih državah.
Bannerji so se pojavljali na straneh, ki so bogate z vsebino in jih uporabniki veliko berejo. Zasnovani so bili na način spletnega slovarja, saj so v trenutku, ko je uporabnik označil besedo na spletnem članku, ponudili prevod izbrane besede.
Več o kampanji na: www.knowyourenglishbanner.com/case/
V digitalnem svetu smo prišli do točke, ko se vse več uporabnikov umika iz okolja, ki je prezasičeno z informacijami, push obvestili, glasovnimi sporočili ipd. Uporabniki so se začeli množično odjavljati iz novičarskih list, blokirati spletne...
Barve, barve, barve. Barve so vsepovsod okrog nas. Nas privlačijo, odbijajo, nas zaznamujejo, z njimi se izražamo ali se sproščamo. Ne glede na to ali se zavedamo vplivajo na nas.
Leto 2019 je že potrkalo na naša vrata, zato verjamemo, da ste se s polno paro zagnali novim ciljem naproti. Družbena omrežja igrajo pomemben del v marketinških startegijah, zato smo za vas pripravili 4 trende, ki jih v letu 2019 ne spreglejte!...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.