3 ZLATE DIGGIT NAGRADE V ROKE ENKI

Strokovna žirija je podelila kar 3 zlate Diggit nagrade našim projektom, in sicer v kategorijah Turizem, Javni sektor in Izdelki in storitve za otroke. Nagrajeni so projekti Go Gorenjska, Ponovna uporaba in Kapko.

GoGorenjska.com

Lastnik: Fakulteta za organizacijske vede
Kategorija:
turizem
Tip dela: spletna stran
Priznanje: zlata Diggit nagrada

Opis:

Spletna stran GoGorenjska.com omogoča turističnim ponudnikom in turistom, da soustvarjajo in inovirajo pri ponudbi turističnih storitev na območju Gorenjske. Turistični ponudniki in turisti vnašajo svoje ponudbe oz. doživetja ter poti, pri čemer lahko pri ustvarjanju svojih poti uporabljajo že obstoječe vnose drugih sodelujočih na portalu. Tako prihaja do soustvarjanja novih in inovativnih turističnih poti, saj vse interesne skupine sodelujejo med seboj. Vsebine se lahko komentirajo, ocenjujejo in delijo na družbenih medijih in tako povečajo obisk na spletni strani.

Ciljne skupine:

  • Lokalni ponudniki turističnih storitev
  • Turisti, domači in tuji
  • Podjetja oglaševalci

Implementacija:

  • Pristop uporabe Živega laboratorja (so-ustvarjanje raziskovalcev, končnih uporabnikov, turističnih ponudnikov, razvijalcev, snemalcev)
  • Drupal kot odprtokodna platforma
  • Doseg cilja preko družbenih medijev in ponudnikov turističnih storitev
  • Prilagojen je turističnim ponudnikom in turistom
  • Responsive design

Razišči spletno stran: www.gogorenjska.com

Ponovna uporaba

Lastnik: Snaga
Kategorija: javni sektor
Tip dela: spletna stran
Priznanje: zlata Diggit nagrada

Opis:

Podjetje Snaga ima dovršen sistem ločenega zbiranja odpadkov, svoje uporabnike pa je začelo spodbujati k vedenju, ki je še bolj zaželeno od recikliranja - to sta ponovna uporaba in preprečevanje nastajanja odpadkov. Spletno mesto Ponovnauporaba.si obiskovalce vodi po virtualni poti, ki posnema zaželeno vedenje posameznika v resničnem življenju, in z njim na duhovit način komunicira o prednostih takšnega ravnanja z odpadki, ga spodbuja, motivira, pohvali … Pomembno je, da se posameznik začne zavedati svoje odgovornosti in posledično spremeni miselnost ter vrednote.

Ciljne skupine:

Vsi prebivalci Ljubljane in okolice (uporabniki Snage), pri čemer s spletnim mestom nagovarjamo predvsem generacijo 15-40 let.

Implementacija dela:

Z načinom spletnega mesta smo poudarili enostavnost pravilnega vedenja in ravnanja z odpadki. Model je »one page scroll« z ilustracijo v ozadju in protagonistom, pri čemer je uporabniška izkušnja osredotočena na pregledovanje preko računalnika. Ob določenih predmetih na ilustraciji, ki delujejo kot sprožilci, se odpirajo okvirčki z vsebino, ki omogočajo boljšo dovzetnost za sporočila, na koncu pa sledi poziv k odgovornemu ravnanju in širjenju sporočila.

Razišči spletno stran: www.ponovnauporaba.si

KAPKO.si

Lastnik: Rižanski vodovod Koper
Kategorija:
izdelki in storitve za otroke
Tip dela: spletna stran
Priznanje: zlata Diggit nagrada

Opis:

Kapko otroke potegne v zgodbo vode. Nekaj osnov, potem pa hitro do nasvetov, kako ravnati in obvarovati življenjsko pomembno tekočino, koliko vode popiti, kako se z njo igrati, ... na hudomušen, poučen in igriv način, z drugačno spletno izkušnjo, predvsem na način, ki otroka ne obremeni in ga zabava. Na koncu pa nekaj igre in test, ki preveri znanje ter pokaže, če je otrok zrel za Varuha čiste pitne vode. Vse z namenom, da se otrok zave pomena čiste pitne vode za naša življenja in nujnosti varovanja vodnih virov.

Ciljne skupine:

  • Otroci 7-10 let
  • Starši otrok
  • Izobraževalni delavci v šolah

Implementacija dela

Spletno mesto pričara vodni svet v igrivi in privlačni podobi, ki kar sili k odrivanju in raziskovanju. Veliki prijatelj otrok Kapko preko številnih zabavnih prikazov in zgodbic otrokom prenese veliko znanja o vodi in jih spodbuja, da se preizkusijo v znanju ter pridobijo certifikat Varuha vodnih virov.

Razišči spletno stran: www.kapko.si

Nagrade so potrditev, da delujemo v pravi smeri, pa tudi, da je odnos med upravljavcem blagovne znamke in agencijo ključen – medsebojno spoštovanje, zaupanje, sodelovanje na dolgi rok, prepleteno s težnjo po novem in drugačnem, pa tudi odprtostjo do tveganja, so prava formula.

Izmed prijav v 4 kategorije smo v kar 3 prejeli zlato Diggit priznanje. Hvala partnerjem, ki nam zaupajo in nas vzpodbujajo k iskanju novih poti in predvsem hvala ekipi kreativnih sodelavcev, s katerimi srčno in drzno soustvarjamo projekte.

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.