
Če obrazec razdelimo na več zaporednih korakov, s tem povečamo število uporabnikov, ki ga izpolnijo do konca. Takšna praksa kaže dobre rezultate, ne glede na vrsto obrazca, razlogi za to pa so naslednji:
Expedia je izgubila 12 milijonov ameriških dolarjev zaradi enega samega dodatnega polja, ki je v njihovem obrazcu za rezervacijo od uporabnika zahtevalo vpis imena podjetja. V podjetju Marketo, ki ponuja eno izmed vodilnih marketinških platform, so prav tako ugotovili, da je nekaj nepotrebnih polj v njihovem obrazcu povišalo strošek na prodajno sled (»Cost per Lead«) za 25 %. Vsako polje več v obrazcu pomeni izgubo prodajnih sledi, zato dobro premislite, če podatek, ki ga zahtevamo od uporabnika to upraviči.
Verižno pogojevanje prikaže določeno polje le, če uporabnik na prejšnje vprašanje odgovori na določen način. Ta tehnika omogoča izdelavo preglednejšega in krajšega obrazca, kar posledično zmanjša stopnjo odskoka, saj ne prikazuje vprašanj, ki niso relevantna za vse uporabnike.
Googlovi UX inženirji so raziskali, da s postavitvijo oznak polj zgoraj levo dosežejo najkrajši čas izpolnjevanja obrazca. Posledici tega sta večja berljivost in večje število uporabnikov, ki obrazec izpolnijo.
Predstavljajte si obrazec, ki bi ga bilo potrebno reševati 1 uro. Nihče se ga ne bi lotil, kajne? No, razen, če bi za izpolnitev prejeli 100 EUR. To bi uporabnike, kljub dolžini obrazca in slabi uporabniški izkušnji, motiviralo, da ga izpolnijo. Čeprav je ta primer pretiran, lepo pokaže vlogo motivacije pri optimizaciji obrazcev. Realen primer tega izhaja iz spletnega mesta BettingExpert, kjer so pridobili 31,54 % več uporabnikov samo s tem, ker so zamenjali naslov obrazca, tako, da je ob registraciji ponujal brezplačne nasvete za stave.
Ko je Microsoft spremenil klikabilne ikone v Windows XP pojavnem oknu za izklop računalnika in jih zamenjal s spustnim menijem v novejšem Windows Vista, so ugotovili, da se je število ljudi, ki ugašajo računalnik, zmanjšalo. In to samo zaradi dveh dodatnih klikov. To je lahko dobro vodilo za izbiro tipa polj pri načrtovanju obrazcev.
Na podlagi programsko privzetih nagovorov v gumbih, kot sta npr. »pošlji« ali »oddaj«, smo pozabili na moč, ki jo lahko imajo besede.
Unbounce.com je s študijo ugotovil, da je zgolj s spremembo slovnične osebe gumba »Start your free 30 day trial« v »Start my free 30 day trial«, povečal številko klikov na gumb za kar 90 %!
Ljudje se vedno bolj bojijo za svojo zasebnost in posledično tudi niso navdušeni nad deljenjem svojih telefonskih številk, zato premislite, ali jo nujno potrebujete od njih. Clicktale.com je s študijo ugotovil, da je znižal stopnjo odskoka iz 39 % na 4 %, ko je polje za telefonsko številko označil kot neobvezno. Če nujno potrebujete tovrstne občutljive podatke, jasno obrazložite, zakaj jih potrebujete in kaj boste z njimi počeli.
Kjer je smiselno, uporabite sličice oz. ikone kot možnost izbire odgovorov. Študija na Leadformly.com je pokazala, da takšni tipi polj najbolj privlačijo uporabnike in ustvarijo dobro uporabniško izkušnjo.
Oznaka polja oz. »Field Label« je vprašanje, ki uporabniku pove, katero informacijo naj vpiše v polje. Te oznake bi morale biti vedno vidne nad poljem. Razvila se je slaba praksa, da se oznake piše v polje, te pa na klik v polje zamenja vsebnik oz. »Placeholder«. To od uporabnika zahteva, da si zapomni, kaj je sploh moral vpisati v polje.
Leto 2020 si bomo zapomnili po številnih spremembah.
Evropski odbor za varstvo podatkov je posodobil svoje smernice glede privolitve podeljevanja piškotkov.
Oglaševanje je nekako postalo del naše globalne kulture in je globoko zakoreninjeno v naši družbi. Skoraj ni trenutka, ko posameznik ne bi bil izpostavljen oglasnemu sporočilu. Oglaševanje je povsod okoli nas in postalo je nekaj vsakdanjega.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.