http://www.openculture.com/2019/04/see-the-oldest-printed-advertisement-in-english-an-ad-for-a-book-from-1476.htmlZjutraj, ko se zbudimo in pogledamo telefon, smo že obkroženi z oglasnimi sporočili. Ob branju novic se prikazujejo različni oglasi...
Tako kot spremenjena vloga porabnika se spreminjajo tudi najbolj učinkovite tehnike trženjskega komuniciranja, s katerimi blagovno znamko čim bolj približamo porabniku. Pri tem se vse večji pomen pripisuje viralnemu oglaševanju preko spletnih...
V digitalnem svetu smo prišli do točke, ko se vse več uporabnikov umika iz okolja, ki je prezasičeno z informacijami, push obvestili, glasovnimi sporočili ipd. Uporabniki so se začeli množično odjavljati iz novičarskih list, blokirati spletne...
V petek, 9. 3. 2018, sem se v sklopu Društva za marketing Slovenije udeležila pogovora z Denisom Oštirjem o nativnem oglaševanju.
Veliko ljudi pozna besedno zvezo »vodja projektov«, ne vedo pa točno, kaj v resnici pomeni. Vodenje projektov je zabavno, zanimivo, poučno, strukturirano, včasih stresno in naporno delo. Vendar se nas dejansko v njem kar nekaj najde in uživa....
Burger King je kot prva blagovna znamka uporabila tehnologijo glasovne aktivacije in dosegla izjemen uspeh.
Pri brskanju na internetu sem prišla do zanimive raziskave o digitalnem oglaševanju, SoDA/Forrester Digital Outlook Survey. Intervjujali so pretežno marketing oddelke in marketinške agencije iz več kot 40 držav s šestih celin in prišli do izredno...
Na mednarodnem festivalu kretivnosti Kanski levi, ki poteka že od leta 1954, so pretekli teden podelili nagrade najboljšim projektom v svetovnem merilu. Letos je bilo v tekmovalni del prijavljeno rekordno število prijav, in sicer kar 43.101.
Emotikoni, v nadaljevanju čustveni simboli, so najhitreje rastoči svetovni digitalni jezik in največje blagovne znamke so takoj videle priložnost, kako implementirati digitalni jezik čustvenih simbolov v svoje kampanje in tudi na ta način...