Leto 2019 je že potrkalo na naša vrata, zato verjamemo, da ste se s polno paro zagnali novim ciljem naproti. Družbena omrežja igrajo pomemben del v marketinških startegijah, zato smo za vas pripravili 4 trende, ki jih v letu 2019 ne spreglejte!...
Bot (znan tudi kot spletni ali www robot) je programska aplikacija, ki izvaja avtomatizirane naloge (skripte) preko interneta. Preproste rutinske naloge izvaja z visoko hitrostjo, veliko hitreje od človeka.
Uporabniška izkušnja je v zadnjem desetletju redefinirala pojem poslovnega uspeha. Danes najbolj odmevna podjetja na prvo žogo ne žene težnja po dobičku, temveč izjemen fokus na uporabnike.
Gre za novo skupnost, kjer uporabniki anonimno razkrivajo svoje najgloblje skrivnosti. Govorimo o osupljivih šest milijardah šepetov mesečno, pretežno mladih, ki uživajo nekakšno mešanico Twitterja in Snapchata.
V avgustu sem se v blog zapisu spraševal, ali naj podjetja zapustijo Facebook?
Se še spomnite zgodbice o olimpijskem razvratu v Sočiju? Organizatorji olimpijskih iger so naročili 100.000 kondomov in jih razdelili med športnike, ki so nastopali na Olimpijskih igrah.
Veritasium je objavil zanimivo raziskavo o načinih pridobivanja novih sledilcev na Facebooku in lastnostih, ki jih imajo.